کد خبر: 68551 A

سلن دیون

سلن دیون با خبری تلخ همه را نگران کرد

سلن دیون با خبری تلخ همه را نگران کرد

سلین دیون تمام تورهای کنسرت خود را در پی ابتلاء به نوعی اختلال نادر عصبی لغو کرد.

ایران آرت: «سلین دیون»، خواننده کانادایی تمام برنامه‌های تورهای خودش در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به دلیل ابتلاء به نوعی اختلال عصبی نادر به نام سندروم «Stiff Person» لغو کرد.

به گزارش ایسنا، این خواننده ۵۵ساله در بیانیه‌ای که در وبسایت خودش منتشر کرد،‌ نوشت: «بسیار متاسفم که همه شما را بار دیگر ناامید می‌کنم. خیلی سخت تلاش می‌کنم که قدرتم را به دست بیاورم،‌ اما برگزاری تور حتی در صورتی که ۱۰۰درصد قوا را داشته باشید هم دشوار است. به تعویق انداختن اجراها برای شما منصفانه نیست و با اینکه قلب مرا می‌شکند، بهتر است که اکنون همه چیز را لغو کنیم تا من واقعا برای بازگشتن به صحنه اجرا آماده شوم. می‌خواهم همه شما بدانید که تسلیم نخواهم شد و نمی‌توانم صبر کنم که شما را دوباره ببینم.»

«دیون» پیشتر خبر ابتلاء به این اختلال عصبی را در ماه دسامبر با انتشار یک ویدئو طرفدارانش اعلام کرد و برنامه تور اجراهایش در اروپا را تا اوت ۲۰۲۳ به تعویق انداخت. این تور قرار بود از آمستردام آغاز شود و در سراسر اروپا ادامه پیدا کند و در نهایت در آوریل ۲۰۲۴ در لندن به پایان برسد.

این خواننده در زمان اعلام ابتلاء به این بیماری گفته بود: «مدت طولانی است که سلامتم با مشکلاتی مواجه شده و برایم بسیار دشوار است که با این چالش‌ها رو به رو شوم ... اکنون می‌دانم (این سندروم) باعث به وجود آمدن تمام گرفتگی‌های عضلانی بوده است که این مدت تجربه می‌کردم ... متاسفانه این گرفتگی عضلانی تمام ابعاد زندگی من را تحت تاثیر قرار داده است و گاهی اوقات حین قدم زن برایم مشکل‌ساز می‌شود و اجازه نمی‌دهد همچون سابق آواز بخوانم.»

این نوع اختلال عصبی که حدود یک تا دو میلیون نفر در جهان به آن مبتلا هستند،‌ اسپاسم‌های عضلانی و گرفتگی‌های دردناکی را ایجاد می‌کند که با گذشت زمان تشدید می‌شوند.

این خواننده اخیرا در فیلم «دوباره عاشق شو»‌ نخستین فعالیت خود در حوزه سینما را تجربه کرد. او همچنین برای این فیلم پنج ترانه منتشر کرد،‌ اما در هیچ‌کدام از اکران افتتاحیه این فیلم حاضر نشد.

 

سلین دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین