کد خبر: 68642 A

جانی دپ

اتفاق ناگوار برای جانی دپ که باعث لغو کنسرت‌هایش شد

اتفاق ناگوار برای جانی دپ که باعث لغو کنسرت‌هایش شد

جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پایش مجبور شده است تا تاریخ کنسرت‌های آینده خود را به تعویق بیاندازد.

ایران آرت: کنسرت‌های جانی دپ کنسل شده‍‌اند! پزشک جانی دپ به او هشدار داده است تا پس از مصدومیت از پرواز خودداری کند.

به گزارش وقت صبح، جانی دپ هنگام تبلیغ جدیدترین فیلم خود به نام Jeanne du Barry در جشنواره فیلم کن، مچ پای خود را زخمی کرده است. پزشک این آقای بازیگر از او خواسته است تا به استراحت مطلق داشته باشد.

جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پایش مجبور شده است تا تاریخ کنسرت‌های آینده خود را به تعویق بیاندازد.

این آقای خواننده قرار بود تا در 30، 31 می و 1 ژوئن با گروه خود به نام «The Hollywood Vampires» متشکل از دپ، آلیس کوپر و جو پری از گروه «Aerosmith» به اجرا بپردازند.

با این حال، طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا اجرای این گروه را ببینند. دپ روز دوشنبه در اینستاگرام نوشت: «دوستان عزیزم، متاسفم که باید بگویم مچ پایم شکسته است! صدمه پایم از مو برداشتگی آغاز شد اما با گذر زمان وضعیت آن بدتر شد چندین پزشک متخصص به من پیشنهاد کرده‌اند که در حال حاضر از هر گونه فعالیتی اجتناب کنم در نتیجه متأسفانه در حال حاضر نمی‌توانم سفر کنم. من و بچه‌ها بسیار متاسفیم که نمی‌توانیم شما را در نیوهمپشایر، بوستون و نیویورک ملاقات کنیم. با این حال نترسید، قول می‌دهم یک نمایش شگفت‌انگیز برای همه شما در اروپا به ارمغان بیاوریم. باز هم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. با عشق و احترام.»

در حالی که برخی از هواداران به شدت ناامید شده‌اند، برخی دیگر برای جانی آرزوی بهبودی سریع کرده‌اند. آن‌ها از جانی دپ خواستند تا تنها به فکر بهبودی و استراحت باشد و حمایت خود از این بازیگر را نشان دادند.

 

جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین