کد خبر: 69527 A

ادل

کنسرت‌های متعدد ادل برایش دردسرساز شد/ عکس

کنسرت‌های متعدد ادل برایش دردسرساز شد/ عکس

در پس زندگی پر زرق و برق سلبریتی ها واقعیتی بسیار متفاوت از تصورات ما وجود دارد. ادل، خواننده ی مشهور و محبوب انگلیسی به تازگی از مشکل پزشکی ای که با آن مواجه شده پرده برداشته است.

ایران آرت: ادل ۳۵ ساله به تازگی اذعان کرده بعد از کنسرت اخیرش در لاس وگاس به یک عفونت پوستی قارچی ناخوشایند گرفتار شده است. این اتفاق بر اثر ماندن طولانی مدت در گن عرق کرده اش در زیر نور شدید چراغ های سن اجرا رخ داده است. این عفونت قارچی که به آن خارش ژوک یا تینیا کروریس (Tinea Cruris) گفته می شود، ناحیه ی کشاله ران از جمله ران ها، باسن و قسمت تحتانی شکم را تحت تأثیر قرار می دهد.

به گزارش روزیاتو، ادل در جدیدترین کنسرت خود صحبت های طنزآمیزی را درباره ی وضعیت جسمی ناخوشایند خود با حاضرین مطرح کرد. او گفت که بسیار احساس گرما می کند و خیس عرق شده و خواست که برایش یک حوله بیاورند.

او همچنین گفت که پزشکش به او گفته به خارش ژوک گرفتار شده است: «یک کم پرت به نظر می آیم ولی اصلاً نمی دانستم چنین چیزی وجود دارد.»

Up6ALL2kRZfa

ادل همچنین اذعان کرد که در اجراهای زنده ی خود در زیر لباسش گن به تن می کند تا اندام یکدستی داشته باشد و همین امر باعث شده بیش از حد عرق کند. او دراینباره گفت: «خیلی عرق می کنم و این عرق ها همانجا می مانند و من در عرق خودم می مانم.»

ادل همچنین درباره ی علاقه ی فراوانش به اجرای زنده و جایگاه ویژه ی آن در زندگی اش گفت که در مدت دوری از صحنه بسیار دلتنگ مخاطبانش بود. او نسبت به از سرگیری کنسرت هایش ابراز خوشحالی و بر شادی و تغییرات مثبتی که این اجراها به زندگی اش می آورند تأکید کرد.

ادل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین