کد خبر: 71419 A

دوا لیپا| دوآ لیپا| ستاره پاپ

مردم دوست ندارند خوانندگان پاپ باهوش یا سیاسی باشند!/ گلایه‌های نامزد جایزه ترانه سال ۲۰۲۴

مردم دوست ندارند خوانندگان پاپ باهوش یا سیاسی باشند!/ گلایه‌های نامزد جایزه ترانه سال ۲۰۲۴

سمیرا احمدی فر -خواننده مشهور پاپ با اشاره به انتظار مردم از او که دوست ندارند باهوش یا سیاسی باشد، می‌گوید او بسیار فراتر از کارهایی است که انجام می‌دهد.

ایران آرت: دوا لیپا در مصاحبه با رولینگ استون می‌گوید مردم دوست ندارند ستارگان پاپ «باهوش یا سیاسی» باشند. این بازیگر و خواننده بریتانیایی-آلبانیایی ۲۸ ساله در هفته‌های اخیر به سبب موضع‌گیری علیه اسرائیل با انتقاد روبرو شده است.

او که این روزها بر روی سومین آلبومش کار می‌کند و در مراسم گرمی ۲۰۲۴ بخت زیادی برای دریافت جایزه «ترانه سال» دارد، می‌گوید: «نمی‌دانم که آیا مردم باور می‌کنند که من دوست دارم کتاب بخوانم یا نه. دوست ندارند سیاسی باشی. دوست ندارند باهوش باشی. من بسیار فراتر از کارهایی که می‌کنم هستم.»

دوا لیپا می‌گوید هستی او به خاطر مهاجرت والدینش از کوزوو در دهه ۱۹۹۰ پس از وقوع جنگ «به شکلی سیاسی» است: «کسانی که مجبورند خانه خودشان را ترک کنند درک می‌کنم. بر اساس تجاربم از زندگی در کوزوو و درک ماهیت جنگ، هیچ‌کس واقعاً دوست ندارد وطن و خانه‌اش را ترک کند. برای محافظت از خانواده‌شان این کار را می‌کنند، برای مراقبت از اطرافیان خود، چنین چیزهایی، برای یک زندگی بهتر. بنابراین احساس نزدیکی می‌کنم.»

دوا لیپا که به زودی در فیلم «آرگایل» (Argylle) دیده خواهد شد، با ترانه «شب را برقص» (Dance the Night Away) از فیلم «باربی» (Barbie) نامزد گرمی است. این مراسم ۴ فوریه در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

دوا لیپا دوآ لیپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین