کد خبر: 70976 A

سود سهام عدالت| واریز سود سهام عدالت| سود سهام عدالت 1402

سود سهام عدالت چه کسانی بیشتر است؟ | اعلام زمان واریز سود سهام عدالت

سود سهام عدالت چه کسانی بیشتر است؟ | اعلام زمان واریز سود سهام عدالت

رئیس سازمان بورس خبرهای تازه ای درباره واریز سود سهام عدالت اعلام کرد.

ایران آرت: دارندگان سهام عدالت در سال های اخیر معمولا در اسفند ماه سود سهام عدالت را دریافت می کنند. سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت 500 هزار تومانی با دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی متفاوت است. سود سهام عدالت سال 1401 طی دو مرحله واریز شد. در سال 1402 فرآیند پرداخت سود سهام عدالت تغییر کرده است. به گفته رئیس سازمان بورس، زمان پرداخت سود نقدی همه سهامداران از جمله سود سهام عدالت به چهار ماه کاهش یافته است.

مجید عشقی امروز در نشست خبری در محلس سازمان بورس، در مورد سود سهام عدالت اظهار داشت: تلاش می‌کنیم امسال هم مانند سال گذشته سود سهام عدالت به صورت دو مرحله‌ای پرداخت شود، البته مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تلاش می‌کند این سودها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تدریج دریافت و تجمیع کند.

رئیس سازمان بورس اظهار داشت: هنوز شورای عالی بورس در مورد نحوه پرداخت سود سهام عدالت تصمیم‌گیری نکرده، اما تلاش می‌کنیم مانند سال گذشته این سود به صورت دو مرحله‌ای پرداخت شود.

وی همچنین در مورد معاملاتی شدن نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری عدالت، گفت: در مورد این هم باید شورای عالی بورس تصمیم‌گیری کند، اما قبل از آن باید مجامع شرکت‌های استانی برگزار شود تا سهام عدالت قابل معامله شود و هنوز این جمع‌بندی نهایی انجام نشده و تلاش داریم جمع‌بندی در شورای عالی بورس به اتفاق آراء انجام شود.

وی در مورد سهام عدالت و متوفیان گفت: 3.5 میلیون نفر از سهامداران عدالت در طول 17 سال گذشته فوت شده‌اند که ورثه آنها حدود 16 میلیون نفر هستند و تلاش شده است با همکاری قوه قضائیه و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انتقال سهام به متوفیان به صورت قهری و از طریق مراجعه به کارگزاری‌ها انجام شود.

عشقی در مورد انتشار اوراق سلف مسکن اظهار داشت: در مرحله دوم انتشار این اوراق انجام خواهد شد.

در حال حاضر بازار سرمایه با صدور بیش از 60 میلیون کد سهامداری با احتساب سهام عدالت به بازاری تبدیل شده که 70 درصد جمعیت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شامل می‌شود و یکی از ماموریت‌های بازار سرمایه تجمیع پس اندازهای خرد و انتقال آن به تولید و سرمایه‌گذاری است و بازار سرمایه باید به محلی برای تامین مالی شرکت‌ها و اقتصاد کشور تبدیل شود.

 

 

 

 

سود سهام عدالت سود سهام عدالت ۱۴۰۲ سود سهام عدالت واریز شد سود سهام عدالت آذر سود سهام عدالت جاماندگان سود سهام عدالت آبان سود سهام عدالت جدید
نظرات خوانندگان
  • محمد
    پاسخ

    به بنده و فرزندهایم سهام عدالت نداده اند که هیچ حقوق بازنشستگی را هم خیلی کم اضافه کرده اند و این مثل را از خودم برای شما می گویم اگر فردی را دوست نداری به او بگو خدا کند بازنشسته بشی

  • sami
    پاسخ

    دروغه باورنکنید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین