کد خبر: 71731 A

حساب یارانه بگیران شارژ شد/ خبر فوری از یارانه ماه رمضان

حساب یارانه بگیران شارژ شد/ خبر فوری از یارانه ماه رمضان

ایران آرت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر آغاز و با استقبال ۱۳ میلیون خانوار روبه‌رو شده است؛ از روز جمعه هجدهم اسفندماه با واریز شارژ ۲۲۰ هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی تحت عنوان «طرح فجرانه» از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. بر اساس این طرح یارانه تشویقی خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته و خانوارها می‌توانند به مدت سه ماه از اقلام کالابرگی خرید کنند.

بر اساس طرح فجرانه کالابرگ، ۷ دهک درآمدی در صورت خرید ۱۱ قلم مواد خوراکی از سبد غذایی تعریف شده شامل برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات، مشمول بهره‌مندی از یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی (غیرنقدی) می‌شوند که مبلغ یارانه ۴۰۰ هزار تومانی با احتساب یارانه مضاعف، ۶۲۰ هزار تومان و یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به ۵۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. در واقع در این طرح به ازای هر یک از اعضای خانوار یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان تخصیص می‌یابد.

مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار تخصیص‌یافته به حساب بانکی واریز نمی‌شود بلکه این اعتبار روی کد ملی سرپرست خانوار شارژ می‌شود و لذا از تمام کارت‌های بانکی سرپرست خانوار قابلیت خرید در فروشگاه‌های عضو طرح وجود دارد.

 

یارانه یارانه کالابرگ یارانه کالابرگ الکترونیکی کالابرگ الکترونیکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین