کد خبر: 68944 A

استقلال| فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی تنها راه نجات استقلال | فرهاد مجیدی به استقلال برمی‌گردد؟

فرهاد مجیدی تنها راه نجات استقلال | فرهاد مجیدی به استقلال برمی‌گردد؟

ایران آرت: پیروز قربانی بازیکن اسبق استقلال می گوید: با احترام به تمام مربیان، هیچکدام از اسامی داخلی که نام‌شان برای هدایت استقلال مطرح می‌شود، در حد نیمکت این تیم نیستند. بهترین تصمیم برای استقلال این است که یا فرهاد مجیدی برگردد و یا یک سرمربی خارجی خیلی خوب جذب شود.

او در گفتگو با ورزش سه افزود: من می‌گویم یا فرهاد مجیدی برگردد، یا یک مربی خارجی خوب بیاورند. یک مربی خارجی که بتواند کار کند، نه اینکه بگویند چقدر پول داریم و چه کسانی بیرون هستند؟ البته با مقرراتی که برای نقل و انتقالات گذاشته‌اند، فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد اما نظر شخصی من این است.

همبازی سابق فرهاد مجیدی گفت: تیم فرهاد مجیدی و مدیریت آقای آجورلو می‌تواند بهترین الگو باشد اما همه یاد گرفته‌اند تا قهرمان نمی‌شوند ضعف خودشان را گردن مسائل دیگر بیندازند. البته این موضوع هم فقط مربوط به استقلال نیست و همه تیم‌های دیگر این رفتار را دارند و خود پرسپولیس هم اگر قهرمان نشود، همین حرف‌ها را مطرح می‌کند.

قربانی گفت: شما فرهاد مجیدی را الگوی خودتان قرار بدهید که سال قبل کار کرد و تیمش بدون باخت قهرمان شد و تا سال‌های سال هم کسی نمی‌تواند آن رکورد را بزند؛ فرهاد بدون بهانه و حرفی، فوتبالش را بازی کرد و قهرمان شد، اما الان برخی از پیشکسوتان که نه از فوتبال سررشته دارند و نه فوتبال را می‌فهمند، جو را تغییر داده‌اند.

پیروز قربانی این صحبت‌ها را در حالی مطرح کرده که فرهاد مجیدی با باشگاه اماراتی الاتحاد کلبا قرارداد دارد و پروسه بازگشت او به استقلال دشوار خواهد بود. 

استقلال فرهاد مجیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین