کد خبر: 68965 A

استقلال| محمد ربیعی

هواداران استقلال با نام سرمربی جدید سورپرایز می‌شوند!

هواداران استقلال با نام سرمربی جدید سورپرایز می‌شوند!

انتخاب سرمربی استقلال به بحث داغ این روزها تبدیل شده و حالا نام یک گزینه دیگر به فهرست مربی‌های مدنظر استقلال اضافه شده است؛ گزینه‌ای که احتمالا هواداران را غافلگیر می‌کند.

ایران آرت: مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا مذاکراتی را هم با «محمد ربیعی» انجام بدهند.

به گزارش فوتبال 360، ریکاردو ساپینتو روز گذشته در پیامی اینستاگرامی به صورت رسمی پایان کارش در تیم استقلال را اعلام کرد و بلافاصله هم استقلالی‌ها در اطلاعیه‌ای با قدردانی از زحمات سا پینتو، اعلام کردند که فرآیند انتخاب جانشین او برای جلوگیری از هدر رفت زمان آغاز کرده و به سرعت مذاکرات با چندین گزینه انجام خواهد شد تا در نهایت سرمربی جدید استقلال برای حضور آبی‌ها در لیگ بیست‌وسوم مشخص شود. حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال به نظر می‌رسد در زمینه انتخاب سرمربی با اعضای هیات‌مدیره اختلاف نظر دارد.

کریمی از شب گذشته وعده انتخاب سرمربی خارجی را داده و قرار است فردا (جمعه) او عازم دبی شود تا با 2 گزینه خارجی پای میز مذاکره بنشیند و شرایط آن‌ها را برای حضور در استقلال بررسی کند. در این میان، با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال و نوسانات ارزی و البته ممنوعیت امضای قرارداد دلاری و ریالی، همچنان بحث انتخاب سرمربی داخلی مطرح است و گفته می‌شود که برخی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال به دنبال انتخاب سرمربی داخلی هستند.

محمد ربیعی

چهارمین گزینه داخلی از غیب رسید!

جواد نکونام جدی‌ترین گزینه داخلی برای هدایت استقلال در فصل آینده محسوب می‌شود و در کنار نکونام، نام علیرضا منصوریان و ساکت الهامی هم در روزهای گذشته به گوش می‌رسید. با این‌حال به نظر می‌رسد که مدیران استقلال قصد دارند تا گزینه دیگری هم وارد مذاکره شوند و قرار است به‌زودی مذاکرات اولیه با محمد ربیعی هم انجام شود؛ سرمربی جوان اما موفق مس رفسنجان.

ربیعی در 3 سال اخیر در قامت سرمربی تیم مس رفسنجان فعالیت خود را دنبال می‌کرد که بررسی نتایج مسی‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها توانستند با هدایت محمد ربیعی روند صعودی را در پیش گیرند؛ به‌طوری که در اولین فصل حضور مس رفسنجان، آن‌ها در رتبه هشتم قرار گرفتند و در فصل بعدی جایگاه ششم را از آن خود کردند اما شرایط در لیگ بیست‌ودوم متفاوت پیش رفت و مسی‌ها توانستند در موقعیت پنجم جدول کار خود را به پایان ببرند.

با کارنامه موفق در راه استقلال؟

سرمربی 42 ساله مس رفسنجان بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم، فعلاً حاضر به تمدید قراردادش با مسی‌ها نشده و در شرایطی که گفته می‌شد او قرار است روی نیمکت گل‌گهر سیرجان در فصل آینده بنشیند، اما بعد از تغییر اولویت‌های مدیران باشگاه سیرجانی، حالا ربیعی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم استقلال نامش به میان آمده است.

محمد ربیعی در کارنامه خود رکوردی جالب‌توجه را دارد؛ او سابقه صعود از لیگ سه به لیگ دو، از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر را دارد که آخرین دستاورد او همراه تیم مس رفسنجان بود که توانست برای اولین‌بار این تیم را به سطح اول فوتبال ایران برساند. ربیعی به واسطه موضع‌گیری‌هایی که نسبت به استقلال در سالیان اخیر داشته، از مقبولیت خوبی در بین هواداران استقلال برخوردار است و این احتمال وجود دارد که در صورت عدم توافق با گزینه‌های خارجی، از میان او و یا جواد نکونام سرمربی جدید استقلال انتخاب شود!

 

استقلال محمد ربیعی
نظرات خوانندگان
  • امیر
    پاسخ

    خوبه اینطوری هم نیست

  • علی
    پاسخ

    خواهشا مربی را بیاورید که خودش دراستقلال بازی کرده واسقلالی هست مثل گلمحمدی برای پرسپولیس بین نکونام ومنصوریان یکی روانتخاب کنید نظرم منصورییان هست

  • جوادنکونام به همراه دستیار وتمرین دهنده خارجی و یک مربی بدنساز خوب

  • اسمان
    پاسخ

    فقط نکونام ازبین ایرانی ها خوبه

  • اسماعيل
    پاسخ

    استقلال تيم خيلي عالي هست و ارزش سرمربي عالي هم داره

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین