کد خبر: 70938 A

حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان| کاهش حقوق بازنشستگان

واریز حقوق بازنشستگان همراه با یک سورپرایز | پاداش میلیونی بازنشستگان در راه است

واریز حقوق بازنشستگان همراه با یک سورپرایز | پاداش میلیونی بازنشستگان در راه است

وزیر آموزش و پرورش از واریز پاداش بازنشستگان خبر داد.

ایران آرت: افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402 در فیش حقوق آنها اعمال شده اما این میزان افزایش حقوق مورد رضایت بازنشستگان قرار نگرفته است. همسازی سازی حقوق بازنشستگان همچنان مهمترین خواسته آنهاست. دولت وعده های متعددی درباره افزایش حقوق بازنشستگان داده اما با توجه به تورم موجود در کشور انتظار بازنشستگان چیز دیگری است. پیش از این گفته شده بود که حقوق بازنشستگان تنها کفاف حدود ۹ روز زندگی آنها در ماه را می دهد پس ۲۱ روز دیگر چه می شود؟ بله، حقوق حقوق بازنشستگان افزایش یافته اما تورم ثابت مانده است؟! خبرهای تازه درباره حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده است.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده و تا پایان سال هم به اتمام می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت سیزدهم به رتبه‌بندی معلمان توجه بسیار دارد و به رغم محدودیت‌های مالی، ۴۳ هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

به گفته صحرایی، در ابتدای این طرح اشکالاتی نیز وجود داشت که ۵۷۲ هزار نفر اعتراض داشتند اما یک به یک آن‌ها بررسی شد.

او بیان کرد: ۴۷۲ هزار نفر از فرهنگیان به رتبه‌بندی اعتراض داشتند که این موضوع نیز در حال رسیدگی بوده و روند آن از تلاطم ابتدایی خارج شده است.

مراد صحرایی گفت: تعصب خاصی بر مسیر تربیت معلمان داریم که باید اصلاح شود و نقش دانشگاه فرهنگیان در آن پررنگ‌تر شود که امسال ورودی آن افزایش یافت.

حقوق بازنشستگان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان 1402 حقوق بازنشستگان جدید حقوق بازنشستگان واریز شد حقوق بازنشستگان امروز حقوق بازنشستگان آبان حقوق بازنشستگان آذر
نظرات خوانندگان
  • محسن
    پاسخ

    دروغ پشت دروغ بدبینی پشت بدبینی آخه کسی واسه فرهنگی کاری می کنه تا سروصدا نکنی اعتراض نکنی خبری از هیچی نیست ببین کدوم اداره ای مثل آموزش و پرورش با پرسنلش اینجوری رفتار می کنند

  • ناشناس
    پاسخ

    چنان تیتر میزنید که انگار شق و قمر شده خدا شما را نابود کتد حق مردم را بدون منت و شانتاژ پرداخت نماید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین