کد خبر: 49867 A

نیم بها شدن بلیت سینما صحت دارد؟

نیم بها شدن بلیت سینما صحت دارد؟

سینماهای کشور از روز یکم تیرماه با اکران دو فیلم "شنای پروانه" و "خوب، بد، جلف: ارتش سری" بازگشایی خواهند شد.

ایران آرت: در حالی که روز گذشته خبرگزاری ایسنا به نقل از علی سرتیپی، رییس کانون پخش‌کنندگان از نیم بها شدن بلیت سینما در سه روز نخست پس از بازگشایی سالن‌ها خبر داد، رئیس انجمن سینماداران از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد. 

محمد قاصد اشرفی در گفتگو با تسنیم بیان کرد که در حال حاضر چنین مصوبه‌ای را ما نداشتیم و اولین بار است که می‌شنویم. البته ما برای جذب مخاطبین هرکاری که بتوانیم انجام می‌دهیم و از حداقل‌ امکاناتی که داریم استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد که به عنوان رئیس انجمن سینماداران از چنین توافقی بی‌اطلاعم البته ناراحتی من از این نیست که چنین تصمیمی گرفته شود زیرا به نفع مخاطبین عزیز سینما است که با کمک آنان سینما دایر است اما از اینکه سرنوشت این انجمن دست خودش نیست و برای آن در پشت پرده تصمیم می‌گیرند ناراحتم. واقعاً این تصمیم توسط توسط کجا گرفته شده است؟ چرا رسانه‌ها منبع خبر را ذکر نمی‌کنند؟

وی افزود: این مهم است که ما به عنوان سینماداران مملکت نباید از تصمیمی که برای ما می‌گیرند خبر داشته باشیم. این رویه واقعاً به ضرر سینما است. افرادی این تصمیم را می‌گیرند که 50 درصد منافع سینمادار را هم در نظر نمی‌گیرند. بنابراین تمام تصمیماتی که در این زمینه گرفته‌اند را تکذیب می‌کنم و مورد قبول هیأت مدیره انجمن سینماداران نمی‌دانم. 

اشرفی در پایان خاطر نشان ساخت در صورتی که دولت ما به التفاوت سهم تهیه‌کننده و سینمادار را با توجه به نیم‌بها شدن بدهد می‌توانیم روی این طرح تأمل کنیم.

 

سینمای ایران بلیت سینما خوب بد جلف: ارتش سری شنای پروانه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین