کد خبر: 58612 A

کوین اسپیسی به دنیای بازیگری بازگشت

کوین اسپیسی به دنیای بازیگری بازگشت

ورایتی" گزارش داده است که اسپیسی در "مردی که خدا را طراحی کرد" نقش کوتاهی به عنوان یک کارآگاه پلیس بازی می‌کند و "فرانکو نرو" در نقش شخصیت اصلی ظاهر خواهد شد.

ایران آرت: کوین اسپیسی اولین نقش خود پس از متهم شدن به آزارهای جنسی در سال ۲۰۱۷ را به دست آورد. "ای‌بی‌سی نیوز" گزارش داده است که ستاره "زیبای آمریکایی" (American Beauty) قرار است در فیلمی به نام "مردی که خدا را طراحی کرد" (L’uomo Che Disegno Dio) مقابل "ونسا ردگریو" بازی کند. "فرانکو نرو" همسر ردگریو کارگردان این فیلم است.

نرو به "ای‌بی‌سی نیوز" می‌گوید: "بسیار خوشحالم که کوین موافقت کرد در این فیلم بازی کند. او را بازیگر بزرگی می‌دانم و مشتاقم که فیلم را شروع کنیم." نرو بیشتر به عنوان بازیگر فیلم‌های "جان سخت ۲" (Die Hard 2)، "جان ویک ۲" (John Wick: Chapter 2) و "جانگوی زنجیرگسسته" (Django Unchained) شناخته می‌شود اما پیش‌تر سابقه کارگردانی فیلم را داشته است.

این فیلم در مورد هنرمند نابینایی است که در طراحی چهره افراد بر اساس صدای آن‌ها به قدرتی خداگونه دارد و به شهرت جهانی می‌رسد. نقش اسپیسی در این فیلم هنوز مشخص نیست.

به نوشته ۳۰نما، "ورایتی" گزارش داده است که اسپیسی در "مردی که خدا را طراحی کرد" نقش کوتاهی به عنوان یک کارآگاه پلیس بازی می‌کند و "فرانکو نرو" در نقش شخصیت اصلی ظاهر خواهد شد. ردگریو نیز نقش کوتاه دیگری به عنوان یک معلم پیانو برای شخصیت نرو بازی خواهد کرد.

"مردی که خدا را طراحی کرد" اولین نقش سینمایی اسپیسی پس از نزدیک به چهار سال و مطرح شدن اتهام آزار جنسی از سوی "آنتونی رپ" است. پس از رپ چندین فرد دیگر از جمله "تونی مونتانا"‌ فیلمساز و "هری" فرزند "ریچارد درایفس" خود را قربانی آزار جنسی اسپیسی معرفی کردند. اسپیسی متهم است که وقتی کارگردان هنری تئاتر "اولد ویک" لندن بوده رفتارهای ناشایستی نشان داده. این اتهامات سبب شد که اسپیسی نقش "رئیس جمهور فرانک آندروود" در سریال "خانه پوشالی" (House of Cards) نت‌فلیکس را از دست بدهد. شماری از عوامل این سریال نیز اسپیسی را به آزار جنسی متهم کرده‌اند.

 

کوین اسپیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین