کد خبر: 60425 A

۵ بازیگر که ستاره‌های آینده سینمای جهان هستند

۵ بازیگر که ستاره‌های آینده سینمای جهان هستند

نشریه هالیوود ریپورتر در گزارشی پنج ستاره‌ای را معرفی کرده که به تازگی به فهرست "بازیگران طراز اول هالیوود" راه پیدا کرده‌اند.

ایران آرت: نشریه هالیوود ریپورتر در گزارشی پنج ستاره‌ای را معرفی کرده که به تازگی به فهرست "بازیگران طراز اول هالیوود" راه پیدا کرده‌اند. در این گزارش یکی از نمایندگان استعدادیابی به شکل ناشناس به "هالیوود ریپورترم" می‌گوید: "مفهوم ستاره سینما از بین رفته و این روزها همه سعی می‌کنند ستاره سینما بودن را بازتعریف کنند."

آنیا تیلور جوی یکی از این ستارگان است که در سال ۲۰۲۰ با سریال پربیننده "گامبی وزیر" شهرتی بیش از پیش پیدا کرد. فیلم‌های بعدی این ستاره "آخرین شب در سوهو" و پیش‌درآمد "فیوریوسا" در چندگانه "مکس دیوانه" به کارگردانی "جورج میلرن است. یکی از ایجنت‌های استعدادیابی به "هالیوود ریپورتر" می‌گوید: "دیر یا زود این بازیگر اسکار را خواهد برد."

آنتونی راموس که به تازگی در فیلم موزیکال "در ارتفاعات" (In the Heights) دیده شده و به زودی در قسمت هفتم چندگانه "تبدیل‌شوندگان" (Transformers) نقش‌آفرینی می‌کند، انتخاب دیگر نشریه است. یکی از ایجنت‌ها می‌گوید: "او کاریزمای غیرقابل‌انکاری دارد. هر فضایی که به آن قدم می‌گذارد را روشن می‌کند."

به گزارش 30نما، "فلورنس پیو" ستاره "بیوه سیاه" و پیش‌تر "میدسامر" گزینه بعدی است که به زودی در فیلم "نگران نباش عزیزم" (Don’t Worry Darling) به کارگردانی "الیویا وایلد" و بازی "هری استایلز" و "کریس پاین" دیده خواهد شد. پیو به فیلم "یک آدم خوب" (A Good Person) ساخته نامزدش "زک براف" نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. یک از استعدادیابان در مورد این بازیگر بریتانیایی او را با "جنیفر لارنس" مقایسه می‌کند و می‌گوید: "او دست‌یافتنی است و سعی نمی‌کند آنچه که نیست را نشان دهد."

"رگی ژان پیج" نیز با سریال دیگری در نت‌فلیکس به شهرت جهانی رسید. پیج در فصل اول "بریجرتون" که پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه است نقش‌آفرینی کرده و به تازگی در فیلم "مرد خاکستری" مقابل "کریس اوانز"، "رایان گاسلینگ" و "آنا د آرماس" برای برادران روسو جلوی دوربین رفته است. پروژه‌های بعدی پیج "سیاه‌چال‌ها و اژدهایان" با بازی "کریس پاین" و "قدیس" است.

"جاناتان میجروز" که با سریال "لاوکرفت کانتری" اچ‌بی‌او به شهرت رسید، اخیراً در فصل اول سریال "لوکی" در نقشی کلیدی دیده شده است. پروژه بعدی میجورز "کرید ۳" خواهد بود.

 

آنیا تیلور جوی فلورنس پیو آنتونی راموس جاناتان میجروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین