کد خبر: 66074 A

نائومی واتس، بازیگر زن

خانم بازیگر: گفتند در ۴۰ سالگی تمام می‌شوی

خانم بازیگر: گفتند در ۴۰ سالگی تمام می‌شوی

به نائومی واتس توصیه شده که قبل از تمام شدن در ۴۰ سالگی نقش‌های مهمی بازی کند که این توصیه او را به‌شدت خشمگین کرده است.

ایران آرت: نایومی واتس به‌تازگی برای بازسازی انگلیسی-زبان فیلم «شب به‌خیر مامان» آمازون پرایم ویدیو نقدهای مثبتی دریافت کرده و در «نظاره‌گر» نتفلیکس به تهیه‌کنندگی «رایان مورفی» دیده خواهد شد.

او وقتی در «بلوار مالهالند» دیوید لینچ نقش‌آفرینی کرد ۳۳ ساله بود، سنی که در نظر هالیوود پیر می‌داند.

واتس در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «به من گفتند: «بهتر است نقش‌های زیادی بازی کنی چون در ۴۰ سالگی وقتی ناخواستنی شدی همه‌چیز تمام است.» گفتم: «چه؟ منظورت دقیقاً چیست؟»» او اضافه می‌کند که این توصیه او را به‌شدت خشمگین کرده است.

به گزارش ۳۰نما، واتس در پاسخ به این پرسش که هالیوود برای زنان میان‌سال باید چه کند می‌گوید: «بحث بسیار زشتی است، زیرا از روز اول، شروع می‌کنیم به پیر شدن. موضوعی است که هیچ‌یک از ما نباید با آن مشکلی داشته باشیم اما از زنان بیشتر از مردان انتظار دارند.»

واتس ادامه می‌دهد: «هرگز در مورد پیر شدن یک مرد حرف نمی‌زنیم. در مورد موی خاکستری حرف نمی‌زنیم. در واقع، اگر حرفی بزنیم می‌گوییم: «آن بازیگر مرد خوش‌چهره‌تر، خواستنی‌تر و قدرتمندتر شده.» چرا قدرتمندتر شده؟ چون باتجربه‌تر است. خوب، برای زنان هم باید به همین شکل باشد. در این سن تجارب مهم و تأثیرگذاری داشته‌ایم که باید به آن‌ها افتخار کنیم.»

کیت بلانشت و اخیراً شارلیز ترون در مورد نگاه هالیوود به زنان بحث مشابهی مطرح کرده است. او در مصاحبه با مجله «هارپرز بازار» می‌گوید بعضی از سرمایه‌گذاران «هیولا» (Monster) نوع پوشش او در فیلم را تعیین می‌کردند: «مطلقاً اختیاری نداشتن روی اینکه چه می‌پوشید مسئله مهمی است که سال‌ها من را آزار داد. اینکه مردی تقریباً در مقابل شما لباستان را تعیین کند – چنین مسائلی، واقعاً تحقیرآمیز است.»

«نظاره‌گر» واتس ۱۳ اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد

 

بازیگر زن نائومی واتس نایومی واتس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین