کد خبر: 66110 A

اعتراضات خیابانی، سلبریتی های ایرانی

تذکر سخنگوی قوه قضائیه به هنرمندان

تذکر سخنگوی قوه قضائیه به هنرمندان

مسعود ستایشی: چهره های هنری الان هم تکریم می‌شوند؛ مگر آنهایی که بالاخره بخواهند آبی به آسیاب دشمن بریزند

ایران آرت: انتخاب نوشت: مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در گفتگو با تسنیم گفته است:

دسته دیگری هم هستند که ما آنها را در دسته افراد به ظاهر شاخص قرار می‌دهیم؛ چه چهره‌های ورزشی و چه هنری و دیگران؛ اینها برای مردم ما محترم هستند و مردم برای اینها به این دلیل که شاخص شوند و چهره شوند زحمت کشیده‌اند. دوربین و رسانه برای مشهور شدن این افراد مؤثر بودند، همین افراد برای مشهور شدن باید در رسانه‌ها توسط مردم دیده شوند. انتظار آن است که این افراد باید مشوق و همراه با مردم باشند، اینها از برکت مردم به این جایگاه رسیده‌اند، این حق و انصاف نیست که لطف مردم توسط برخی اینگونه پاسخ داده شود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: از نظر ما چهره‌های هنری و چهره‌های ورزشی مورد عنایت مردم و مورد احترام نظام هستند و همواره تکریم شده‌اند و الان هم تکریم می‌شوند؛ مگر آنهایی که بالاخره بخواهند آبی به آسیاب دشمن بریزند و بخواهند در این شرایط کاری کنند که نه شأن خودشان است و نه شأن نظامی است که در آن زندگی می‌کنند و آرامش و آسایش دارند. به هر ترتیب به آنها با احترام این توجه را می‌دهیم که حتماً رعایت موازین را داشته باشند.

او گفت: انتظار آن است که شرایط را درک کرده و برای کسانی که اغفال شده‌اند، در مقام راهنمایی و ارشاد بربیایند، مثل خیلی از عزیزان چهره‌های هنری و ورزشی که این کار را انجام داده و رهنمون و تذکر دادند؛ بالاخره باید بدانیم که در آینده؛ تاریخ مشخص می‌کند که در این عرصه‌ها چه کسی چه کار کرد و چه اقدامی را به جا آورد.

اعتراضات خیابانی سلبریتی های ایرانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین