کد خبر: 66935 A

سریال سقوط، مهسا امینی، حمید فرخ نژاد ، فیلیمو

بالاخره نوبت به سقوط رسید! / واکنش تند کیهان

بالاخره نوبت به سقوط رسید! / واکنش تند کیهان

روزنامه کیهان : این پیامک تبلیغی در حالی منتشر شده است که این سامانه با آغاز آشوب‌های امسال در اسم رمز‌سازی از هشتگ مهسا امینی فعالیتی جدی در فضای مجازی داشت.

ایران آرت: روزنامه کیهان نوشته است: سامانه فیلیمو طی روزهای گذشته پیامک تبلیغی سریال تازه منتشر شده‌اش را با عنوان «بالاخره نوبت به سقوط رسید!» با محتوای سریال سقوط، داستان زنان اسیر در دست داعش منتشر کرده است.

این پیامک تبلیغی در حالی منتشر شده است که این سامانه با آغاز آشوب‌های امسال از جمله‌ کسب و کارهایی بود که در تمامی حساب‌های کاربری مجموعه صبا ایده در اسم رمز‌سازی از هشتگ مهساامینی فعالیتی جدی در فضای مجازی داشت.

قبل از فعال شدن سرویس‌های پخش برخط در ایران، کلیه شرکت‌های فعال در حوزه شبکه نمایش خانگی برای تمامی آثار تامینی و تولیدی مجوز دریافت می‌کردند و حتی اقلام تبلیغی آنان باید با نظر نهادهای نظارتی منتشر می‌شد.

بر اساس اعلام رسمی سازمان صوت و تصویر فراگیر (ساترا) این سامانه سریال سقوط را بدون اخذ مجوز از این نهاد نظارتی منتشر می‌کند.

سریال سقوط

کیهان می افزاید: فیلیمو از جمله سرویس‌ پخش برخطی است که از سال جدید بسیاری از سریال‌های خود را بدون اخذ مجوز از ساترا منتشر کرده است و علی رغم انتقادات فراوانی که توسط مدیران ساترا و رسانه‌های مختلف مطرح شده همچنان به دریافت مجوز‌های قانونی بی‌اعتناست. لازم به ذکر است چندی پیش ساترا بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن به صورت رسمی اعلام کرد که مدیران این سامانه حتی برای ساخت این سریال اقدام به اخذ مجوز نکرده‌اند. در این برهه ضروری است که شورای عالی مجازی، مدیریت سازمان صدا و سیما و شورای عالی انقلاب فرهنگی در تعامل با قوه قضائیه روند نادیده‌انگاری نهادهای قانونی توسط فیلیمو را بررسی کنند.

پایان مطلب روزنامه کیهان

روزنامه کیهان حمید فرخ نژاد سریال سقوط فیلیمو مهسا امینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین