کد خبر: 67135 A

کیت وینسلت، آنا د آرماس، هالیوود

از کاخ‌نشین شدن کیت وینسلت تا انتقاد از نامزدی آنا د آرماس

از کاخ‌نشین شدن کیت وینسلت تا انتقاد از نامزدی آنا د آرماس

دو خبر تازه از دو ستاره زن سینمای جهان بخوانید: کیت وینسلت، بازیگر فیلم تایتانیک و آنا د آرماس که به تازگی در فیلم زندگینامه مرلین مونرو ایفای نقش کرده است.

ایران آرت: اولین تصویر رسمی از «کیت وینسلت» در سریال «کاخ» (The Palace) رونمایی شد. «ویل تریسی» و «فرانک ریچ» که «وراثت» (Succession) را در کارنامه دارند و «استیون فیرز» کارگردان «ملکه» (The Queen) در تولید این مینی‌سریال مشارکت کرده‌اند. فیلمبرداری پروژه در اتریش آغاز شده و در بریتانیا ادامه پیدا می‌کند.

سریال «کاخ» یک سال از اتفاقات درون کاخ یک رژیم استبدادی را پیش از فروپاشی روایت می‌کند اما تاکنون جزئیاتی از شخصیت‌ها فاش نشده است. «آندریا رایزبورو»، «هیو گرنت»، «مارتا پلیمپتون»، و «ماتیاس خونارتس» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

به نوشته ۳۰نما، وینسلت که جدا از «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) در «میلدرد پیرس» (Mildred Pierce) با اچ‌بی‌او سابقه همکاری دارد، قرار است در مینی‌سریال چهارم به نام «اعتماد» (Trust) که از رمانی به همین نام نوشته «هرنان دیاز» اقتباس شده به این شبکه بازگردد. گرنت از سوی دیگر با مینی‌سریال تحسین‌شده «درماندگی» (The Undoing) با شبکه اچ‌بی‌او همکاری کرده است.

 

IMG_20230205_081256_785

 

انتقاد آقای بازیگر از نامزدی آنا د آرماس

«لیل رل هاوری» که در فیلم «آب عمیق» (Deep Water) با «آنا د آرماس» همکاری کرده، ‌در مصاحبه با پادکست «اینتو ایت» نامزدی اسکار او برای «بلوند» (Blonde) را زیر سؤال برده است. او می‌گوید نامزدی اسکار د آرماس پرسش‌برانگیزتر از نامزدی اسکار بحث‌برانگیز «آندریا رابزبورو» با فیلم «برای لزلی» (To Leslie) است. «بلوند» علاوه بر دریافت نامزدی اسکار نامزد جایزه «تمشک طلایی» (Razzie) نیز شده است.

هاوری می‌گوید: «برخی دیگر نباید نامزد می‌شدند. من چیزی نمی‌گویم اما فیلمی است که نامزد «تمشک طلایی» شده. [نامزدی اسکار آن بازیگر] به نظر من منطقی نیست.»

 

بلوند

به گزارش ۳۰نما، او ادامه می‌دهد: «مسئله این است که – بازیگری است که با او همکاری کرده‌ام. فیلم «آب عمیق» را با او و «بن افلک» ساخته‌ام. فوق‌العاده است. اما در مورد آکادمی حرف می‌زنم. دارید چه می‌کنید؟ دست بردارید دوستان. شوخی می‌کنید؟»

بازیگر «پوکر فیس» (Poker Face) پیکاک اضافه می‌کند که در عوض «وایولا دیویس» برای «شاه زن» (The Woman King) و «دنیل ددوایلر» برای «تیل» (Till) باید نامزد اسکار می‌شده‌اند: «و راستش به عنوان یک فرد آفریقایی تبار، به‌شدت تمایل داریم از طرف آکادمی گرامی داشته شویم چون می‌دانیم که چه ارزشی برای ما دارد.»

کیت وینسلت آنا د آرماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین