کد خبر: 67366 A

زندیا، بازیگر، بازیگر زن، کریس پرت، هلن میرن

بازیگرانی که بیشترین دستمزد را برای سریال‌های تلویزیونی می‌گیرند

بازیگرانی که بیشترین دستمزد را برای سریال‌های تلویزیونی می‌گیرند

زندیا تنها بازیگر تلویزیون نیست برای یک سریال دستمزد هنگفتی دریافت می‌کند. بازیگران سریال‌های «تد لسو»، «یلواستون» و «دوپسیک» پیش از او برای هر اپیزود یک میلیون دلار یا بیشتر دریافت کرده بودند.

ایران آرت: زندیا برای هر اپیزود از فصل سوم سریال «سرخوشی» (Euphoria) اچ‌بی‌او ۱ میلیون دلار دریافت می‌کند. این بازیگر ۲۶ ساله که  با نقش «رو بنت» معتاد به مواد مخدر به شهرت رسید، پس از کسب جوایز مختلف دستمزد بیشتری برای فصل سوم می‌گیرد.

«پاک» گزارش داده است که «زندیا کولمن» برای فصل بعدی «سرخوشی» ۱ میلیون دلار در هر اپیزود به خانه می‌برد. با این حال سخنگوی بازیگر می‌گوید رقم اعلام شده «کاملاً نادرست» است.

این در حالی است که «سیدنی سویینی» همبازی «زندیا» در سریال تابستان گذشته به «هالیوود ریپورتر» گفته بود که از نرخ پاداش بازیگران راضی نیست: «مانند گذشته به بازیگران پول نمی‌دهند، و با وجود پلتفرم‌های استریم، دیگر درصدی از فروش فیلم دریافت نمی‌کنید. ستاره‌های باسابقه هنوز دستمزد [خوبی] می‌گیرند، اما من باید ۵ درصد به وکیلم، ۱۰ درصد به ایجنت‌ها، و ۳ درصد یا چنین چیزی به مدیر برنامه‌هایم بدهم.»

به گزارش ۳۰نما، «زندیا» تنها بازیگر تلویزیون نیست برای یک سریال دستمزد هنگفتی دریافت می‌کند. بازیگران سریال‌های «تد لسو»، «یلواستون» و «دوپسیک» پیش از او برای هر اپیزود یک میلیون دلار یا بیشتر دریافت کرده بودند.

در گزارش «پاک» آمده است که شبکه‌های تلویزیونی در تلاشند دستمزد مرسوم ستارگان را از ۱ میلیون دلار به ۸۵۰ هزار دلار کاهش دهند.

پردرآمدترین بازیگران تلویزیون در حال حاضر:

جان کرازینسکی، جک رایان (Jack Ryan) – ۲ میلیون دلار در اپیزود

کوین کاستنر، یلواستون (Yellowstone) – ۱.۲ میلیون دلار در اپیزود

مایکل کیتون، دوپسیک (Dopesick) – ۱ میلیون دلار در اپیزود

الیزابت ماس، دختران درخشان (Shining Girls) – ۱ میلیون دلار در اپیزود

جیسون سودیکیس، تد لسو (Ted Lasso) – ۱ میلیون دلار در اپیزود

هریسون فورد، ۱۹۲۳ (1923) – ۱ میلیون دلار در اپیزود

هلن میرن، ۱۹۲۳ (1923) – ۱ میلیون دلار در اپیزود

کریس پرت، ترمینال لیست (The Terminal List) – ۱ میلیون دلار در اپیزود

 

کریس پرت زندیا کلمن زندیا هلن میرن الیزابت ماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین