کد خبر: 69905 A

فلورنس پیو

دلیل عجیب خانم بازیگر برای تراشیدن موهای سرش

دلیل عجیب خانم بازیگر برای تراشیدن موهای سرش

فلورانس پیو بازیگر جوان موفق فاش کرده است که برای دور کردن غرور و تکبر از خودش موهای سرش را از ته می‌تراشد!

ایران آرت: فلورنس پیو بازیگر فیلم «اوپنهایمر» در مصاحبه جدید خود دلیل مدل موی بسیار کوتاه و غیرمعمول خود را توضیح داده است.

بازیگر فیلم جدید «اوپنهایمر» فاش کرد: «من عمداً انتخاب کردم که اینطور به نظر برسم!» بیش از دو ماه پس از به نمایش گذاشتن مدل موی دراماتیک جدید خود در مراسم مت گالا، فلورانس پیو در مورد اینکه چرا این مدل مو را انتخاب کرده است، صحبت کرده است.

«من عمداً انتخاب کردم که اینطور به نظر برسم. من می‌خواستم غرور و تکبر را از تصویرم خارج کنم. هالیوود بسیار پر زرق و برق است، به ویژه برای زنان. تماشا و هضم این زرق و برق برای مخاطب سخت است.

هر زمان که نیازی به خوشگل بودن یا آرایش صورت کامل نداشته باشم، تلاش می‌کنم ظاهر ساده‌تری داشته باشم. این به مخاطب کمک می‌کند. اینگونه هرگونه زرق و برقی از بین رفته است. تنها چیزی که مردم می‌توانند به آن نگاه کنند چهره خام شماست.»

Florence-Pugh-1

به گزارش وقت صبح، پیو همچنین گفت: «حتی در ابتدای کارم، همیشه برای کنترل تصویرم می‌جنگیدم. زمانی که کمتر آرایش می‌کنم به من کمک زیادی می‌کند، زیرا در این صورت روی صفحه‌نمایش کمتر درخشان به نظر می‌رسم.»

پس از حضورش در مت گالا، این نامزد اسکار با سر تراشیده‌اش هنگام فیلم‌برداری درام عاشقانه‌اش به نام «ما در زمان زندگی می‌کنیم» با بازی اندرو گارفیلد در رم دیده شد.

این هنرپیشه بریتانیایی اخیراً در حال تکمیل تور مطبوعاتی برای نقش اصلی خود در فیلم هیجان‌انگیز کریستوفر نولان به نام «اوپنهایمر» است. فیلمی که او در نقش ژان تاتلاک شریک احساسی جی رابرت اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی را بازی می‌کند.

پیو هفته گذشته نیز روی فرش قرمز اکران این فیلم در بریتانیا با موهای کوتاه ظاهر شد. پیو درباره این فیلم پر ستاره‌ گفت:

«این یکی از بزرگترین فیلم‌هایی است که من در آن نقش آفرینی کرده‌ام. رویکرد کریستوفر نولان در کارگردانی شبیه به ساخت یک فیلم مستقل است.»

او ادامه داد: «این فیلم من را به یاد روزهای اولیه فعالیتم می‌اندازد. وقتی سر صحنه فیلمبرداری رفتم، نمی‌توانستم باور کنم که آدرنالینی مشابه و باورنکردنی داشته باشم که مدت‌ها با بازی در یک فیلم بزرگ احساس نکرده بودم.» اوپنهایمر از جمعه در سینماها اکران می‌شود.

 

بازیگر زن فلورنس پیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین