کد خبر: 62637 A

مردم ایران در پاریس

مردم ایران در پاریس

نمایشگاه عکس گروهی چاپی با عنوان «مردم ایران» با آثاری از هنرمندان ایرانی در کالچر گالری پاریس برپا شد.

ایران آرت: نمایشگاه «مردم ایران» با موضوع رنگ و شادی در اقوام ایرانی با همت باشگاه عکس موج نو در پاریس افتتاح شد.

به گزارش مهر، باشگاه عکس موج نو با هدف معرفی فرهنگ اقوام ایرانی در مجامع بین المللی و معرفی عکاسان ایرانی در سطح بین المللی اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های عکس در کشورهای مختلف کرده است و در تقویم اجرایی خود در مسیر توسعه فعالیت‌های بین المللی این نمایشگاه را با همکاری دفتر رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه برگزار کرده است.

این نمایشگاه که ۲۷ اثر از ۱۸ عکاس از نقاط مختلف ایران را به نمایش گذاشته است از ۱۱ نوامبر تا ۳ دسامبر برابر با ۲۰ آبان تا ۱۳ دی در کالچر گالری ایران در دفتر رایزنی فرهنگی ایران برپاست و مهمانی رسمی این نمایشگاه ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) به آدرس ساختمان شماره شش خیابان ژان بارت (۷۵۰۰۶) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه عبارتند از داوود عامری، میرصفی اندیکلایی، علی سامعی، امیررضا فخری، ساتیار امامی، محسن کابلی، عقیل مهقانی، محمدجواد مکتبی، محمدرضا مردانی سمانی، ملیحه میرزاخانیان، سهیل قنبرزاده، بهار شقایق، مهرناز قنبری، فریدون دلیری، بهادر متکی، علیرضا عباسی، علی احمدی و علی صالحی.

این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برای بازدید عموم باز است و محمدرضا کیوانفر مدیر باشگاه عکس موج نو، کیوریتوری این نمایشگاه را برعهده داشته است.

 

مردم ایران کرونا نمایشگاه عکس پاریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین