کد خبر: 67538 A

آرمین زارعی، آرمین 2afm

اولین کنسرت آرمین 2afm چقدر درآمد داشت؟

اولین کنسرت آرمین 2afm چقدر درآمد داشت؟

خبرگزاری دولت نوشت: با اعطای مجوز به آرمین، علاوه بر اینکه از مهاجرت یکی از خوانندگان محبوب مردمی جلوگیری به عمل آمد، بلکه از هدررفت سرمایه ملی نیز جلوگیری شد

ایران آرت: ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت به تمجید از کنسرت آرمین زارعی، ملقب به آرمین 2afm پرداخته و درآمد کنسرت تو را برآورد کرده است.

ایرنا نوشت: اینکه ۸ هزار مخاطب در تمام طول مدت ۴ اجرا، بدون هیچ محرک بیرونی، یک‌نفس، خواننده و آهنگ‌هایش را تشویق می‌کنند، نشان از سطح بالای نیازمندی آنها به این جنس کار در فضای موسیقی دارد. بنابراین کاملا طبیعی است که با میدان دادن به خوانندگان موجه گونه‌های کمترپرداخته‌شده‌ای مانند رپ، راک و ... می‌توان بازار رنگارنگ و متنوعی را در حوزه موسیقی کشور پدید آورد که علاوه بر گام برداشتن در مسیر حرفه‌ای‌گری، طیف گسترده‌تری از مخاطبان موسیقی را به میدان کشانده و علاوه بر توجه جدی به مقوله اقتصاد موسیقی، از هنرمندان بیشتری در مسیر فعالیت حرفه‌ای رونمایی کرد و جلوی مهاجرت و فعالیت خارجی آنها را گرفت.

به نوشته خبرگزاری رسمی دولت، توجه به مقوله اقتصاد هنر، یکی از پارامترهای مهم و تکنیکال دنیای موسیقی روز است که سهم بسزایی در چرخه حرفه‌ای موسیقی کشور و زیست‌بوم فعالان این حوزه دارد. با اعطای مجوز به آرمین، علاوه بر اینکه از مهاجرت یکی از خوانندگان محبوب مردمی جلوگیری به عمل آمد، بلکه از هدررفت سرمایه ملی نیز جلوگیری شد. اگر میانگین بلیت کنسرت اخیر آرمین را ۴۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم و آن را در ۸ هزار مخاطب ضرب کنیم، به عدد ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسیم که جای خوشحالی است که این سرمایه، در داخل کشور ریخته شده و این‌طور نبوده که هواداران این خواننده مجبور باشند چند برابر این هزینه را صرف کنند تا برای تماشای اجرای زنده، به کشورهای همسایه رفته و پول را در جیب اقتصاد رقبای منطقه‌ای کشور بریزند.

کنسرت آرمین زارعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین