کد خبر: 67765 A

معین زد، مسعود صادقلو، آرمین زارعی، گرشا رضایی، علیرضا طلیسچی

تهران ، کیش ، یزد، گرگان و کنسرت های عید فطر/ معین زد، مسعود صادقلو، آرمین ، گرشا، طلیسچی، سالار و پرواز

تهران ، کیش ، یزد، گرگان و کنسرت های عید فطر/ معین زد، مسعود صادقلو، آرمین ، گرشا، طلیسچی، سالار و پرواز

علی عبدالمالکی، محسن ابراهیم زاده، مهدی احمدوند، رحیم شهریاری و ناصر زینلی هم از دیگر خوانندگانی هستند که اجرای آنها در تهران قطعی شده است.

ایران آرت: مهر خبر داد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته معین زندی، مسعود صادقلو، آرمین زارعی، گرشا رضایی، علیرضا طلیسچی و مجید رضوی از جمله خوانندگانی هستند که تا به امروز نامشان در فهرست برگزارکنندگان کنسرت در جزیره کیش دیده می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی‌هایی که برخی از آنها در سامانه‌های فروش بلیت کنسرت‌ها دیده می‌شود، سالار عقیلی در شهر گرگان، پرواز همای در شهر یزد از جمله خوانندگانی هستند که طی روزهای پیش کنسرت‌های خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند.

علی عبدالمالکی، محسن ابراهیم زاده، مهدی احمدوند، رحیم شهریاری و ناصر زینلی هم از دیگر خوانندگانی هستند که اجرای آنها در تهران قطعی شده است.

برگزاری این کنسرت‌ها در شرایطی است که هنوز نامی از هنرمندان دیگرگونه‌های موسیقایی در حوزه‌های مختلف غیر از مواردی انگشت شمار خبری نیست؛ گویا بحران عدم برگزاری اجراهای زنده در حوزه‌های غیر موسیقی پاپ وارد مرحله جدیدی شده که باید دید طی روزهای آینده چه سرنوشتی پیش روی هنرمندان فعال این حوزه در زمینه اجراهای زنده خواهد بود.

علیرضا طلیسچی آرمین زارعی مسعود صادقلو گرشا رضایی معین زد
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین