کد خبر: 69268 A

هانس زیمر

ببینید: هانس زیمر روی صحنه از نامزدش خواستگاری کرد/ ۲۰ هزار تماشاگر بیننده صحنه خواستگاری خالق موسیقی‌های ماندگار شدند

ببینید: هانس زیمر روی صحنه از نامزدش خواستگاری کرد/ ۲۰ هزار تماشاگر بیننده صحنه خواستگاری خالق موسیقی‌های ماندگار شدند

آهنگساز برنده اسکار در مقابل بیست هزار نفر از نامزدش خواستگاری کرده است.

ایران آرت: هانس زیمر آهنگساز برنده اسکار پنجشنبه پیش در یک اجرای زنده در لندن و در مقابل ۲۰ هزار مخاطب از نامزدش «دینا دلوکا» خواستگاری کرده است.

«لس‌آنجس تایمز» گزارش داده است که این آهنگساز در دقایق پایانی کنسرت، نامزدش را روی صحنه فرامی‌خواند تا از او خواستگاری کند. دلوکا یکی از مالکان و مدیران هتل «لاول» در نیویورک سیتی است. زیمر که برای فیلم‌هایی چون «شیر شاه» (Lion King) و «تلماسه» (Dune) برنده اسکار شده تاکنون دو مرتبه ازدواج کرده است. او روی صحنه دلوکا را «زنی که عاشقش هستم» می‌خواند.

به گزارش ۳۰نما، ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی از این لحظه به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که این زوج با تشویق ایستاده مواجه می‌شوند. «آسوشیتد پرس» گزارش می‌دهد که زیمر ۶۵ ساله در ابتدا از دلوکا می‌پرسد به نظرش چرا او را روی صحنه فراخوانده است.

IMG_20230618_191244_908

زیمر به شوخی می‌گوید: «چرا تو را اینجا آورده‌ام؟ می‌خواستم مسئله مهمی را از تو بپرسم. در پشتی را قفل کردی؟ شیر را توی یخچال گذاشتی؟ [دسر] سربه در فریزر داریم؟»

پس از خواستگاری، زیمر قطعه «زمان» (Time) از آلبوم «تلقین» (Inception) «کریستفر نولان» را اجرا می‌کند. او پیش از خواستگاری قطعاتی از «گلادیاتور» (Gladiator) و «شوالیه تاریکی»‌ (The Dark Knight) را اجرا کرده بود.

 

هانس زیمر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین