کد خبر: 70391 A

پرسپولیس

پرسپولیس در تنگنا ماند | اتهام به سرمربی پرسپولیس

پرسپولیس در تنگنا ماند | اتهام به سرمربی پرسپولیس

رسانه طرفداری با انتقاد از تصمیمات یحیی گل محمدی، مدعی شده که تاکتیک‌های او باعث نابودی مهاجمان ایرانی در پرسپولیس شده است.

ایران آرت: کنار گذاشتن لئاندرو پریرا، مهدی عبدی و شیخ دیاباته از پرسپولیس و رفتن عیسی آل کثیر به تیم فوتبال سپاهان باعث شد تا گل محمدی برای جذب یک مهاجم خارجی به تکاپویی عجیب بیفتد اما برخلاف تصورات او نتوانست مهاجم مورد نظر خود را جذب پرسپولیس کند.

به گزارش طرفداری، بازیکنان پرسپولیس کم گل می زنند اما بازیکنان سابق این تیم مثل رضا اسدی، مهدی عبدی، شهریار مغانلو و... در تیم های دیگر راحت تر از پرسپولیس گل می زنند.

پدیده ناکامی مهاجمان در پرسپولیس و موفقیت آنها در تیم های دیگر احتمالا به دیدگاه های فنی گل محمدی بر می گردد، مهاجمان پرسپولیس در زمان حضور او در این تیم حتی اگر مثل مقطعی از بازیهای آل کثیر خوب هم بازی کنند، خوب گل نمی زنند.

گل نزدن مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس بی تردید مربوط به تاکتیک های گل محمدی است که به یک مهاجم گلزن اختیاراتی مثل آنچه در ادوار گذشته برای فرشاد پیوس و محسن خلیلی و... در نظر گرفته می شد نمی دهد.

چگونه است که حتی آرمان رمضانی هم در تیم استقلال تبدیل به یک مهاجم حداقل به درد بخورد در اوقات اضافه و به عنوان بازیکن جانشین می شود اما در پرسپولیس این گونه نبود.

امروز پرسپولیس در حالی که می توانست از وجود مهدی عبدی که در بازیهای پیش فصل 5 گل برای پرسپولیس زده بود استفاده بهتری بکند او را هم که در 2 سال گذشته تقریبا با بازی ندادن نابودش کرده بود به تراکتور فرستاد.

مهدی عبدی در تراکتور گل می زند و شهاب زاهدی در پرسپولیس گل نمی زند تا ترکیب بدشانسی گل محمدی و تاکتیک های ناکام کننده مهاجمان او در حال شکل گرفتن باشد.

 

پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین