کد خبر: 68507 A

سامانه یکپارچه خودرو| سامانه یکپارچه تخصیص خودرو| سامانه تخصیص خودرو

سامانه یکپارچه خودرو همه را سورپرایز کرد | اعلام قیمت اطلس، شاهین اتوماتیک، کوییک GL و ساینا GL در سامانه یکپارچه خودرو؟

سامانه یکپارچه خودرو همه را سورپرایز کرد | اعلام قیمت اطلس، شاهین اتوماتیک، کوییک GL و ساینا GL در سامانه یکپارچه خودرو؟

ثبت نام و انتخاب خودرو در دومین دوره سامانه یکپارچه خودرو به تازگی آغاز شده و حضور برخی نام‌ها از جمله خودرو اطلس باعث جذابیت این مرحله شده است.

ایران آرت: سامانه یکپارچه خودرو به منظور عرضه و فروش خودروهای دو شرکت سایپا‌ و ایران خودرو و خودروهای مونتاژی به مشتریان راه اندازی شده است. در سامانه یکپارچه خودرو طرح‌هایی مانند فروش فوق العاده و پیش‌فروش محصولات انجام می شود که هر کدام متقاضیان و طرفداران زیادی دارد. مرحله نخست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو زمستان ۱۴۰۱ انجام و هزاران ایرانی برای خودروهای سایپا و ایران خودرو ثبت نام کردند. مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو به تازگی آغاز شده و مشتریان در این مرحله خودروهای مختلفی را پیش روی خود می بینند که از میان آنها می توانند ۵ خودرو را انتخاب کنند. ایران خودرو در دومین مرحله ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو غایب است.

کلیک کنید: آموزش ثبت نام و انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه خودرو | کد منطقه شهرداری در سامانه یکپارچه خودرو را چگونه دریافت کنیم؟

با پایان یافتن مرحله دوم از دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و بررسی اطلاعات واجدان شرایط از منظر داشتن حساب وکالتی با موجودی مسدود شده ۱۰۰ میلیون تومانی، از روز چهارشنبه متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو و تعیین پنج اولویت خود اقدام کنند.

مطابق فرآیند اجرایی و جدول زمان‌بندی دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، نخستین مرحله این طرح با وکالتی کردن حساب شخصی و مسدود کردن مبلغ موجودی ۱۰۰ میلیون تومانی به نفع سازمان حمایت از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد که مهلت آن ساعت ۲۴ جمعه هفته گذشته ۲۹ اردیبهشت به پایان رسید.

یادآور می‌شود که به این منظور بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، کشاورزی، مهر ایران، ملت، ملی، سپه، پاسارگاد، رفاه، صادرات، صنعت و معدن، تجارت، مسکن، گردشگری، موسسه اعتباری نور، بانک سینا، ملل، پست بانک، ایران زمین، شهر، رسالت، کارآفرین، سرمایه، پارسیان، توسعه تعاون و دی برای وکالتی کردن حساب متقاضیان نزد سازمان حمایت انتخاب شده‌ بودند و متقاضیان به مدت ۱۰ روز فرصت داشتند تا برای وکالتی کردن حساب‌های خود به بانک‌های یاد شده مراجعه کنند و مبلغ یکصد میلیون تومان در آن حساب مسدود کنند.

آغاز فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه | تحویل فوری سایپا بدون قرعه کشی

متذکر می‌شود وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی برای همه متقاضیان طرح عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی بود.

پس از آن، از ۲۹ اردیبهشت تا امروز سوم خرداد بررسی اطلاعات واجدان شرایط از منظر داشتن حساب وکالتی با موجودی مسدود شده به عنوان پیش نیاز انجام ثبت نام و اعمال بلک لیست‌ها (اولیه خودروسازان، نخستین دوره فروش سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی) انجام شد.

امروز سوم خرداد و در مرحله سوم، ثبت‌نام و انتخاب اولویت‌ها توسط متقاضیان واجد شرایط آغاز می‌شود و متقاضیان تا سیزدهم خرداد مهلت دارند تا پنج اولویت خود را اعلام کنند.

برپایه این گزارش، اولویت بندی با دستگاه‌های نظارتی با الگوریتم مورد تایید قبلی در روز هفدهم خرداد انجام و از ۱۸ تا ۳۱ خرداد، اطلاعات متقاضیان و حذف افرادی که واجد شرایط تقاضا نیستند (مطابق پایش ثبت احوال، ناجی و غیره) به انجام خواهد رسید.

همچنین در روز دهم تیر ۱۴۰۲ پایش پنج اولویت متقاضیان انجام و در سامانه اعلام خواهد شد.

بالاخره در روز پانزدهم تیر ماه، امکان ثبت نام متقاضی بر اساس فراخوان خودروساز بر مبنای زمان‌بندی اعلامی انجام خواهد شد.

مراحل ثبت نام دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو چگونه است؟ +اینفوگرافیک-راهبرد معاصر

عرضه ۲۳ مدل خودرو در این طرح

برپایه این گزارش، خودروهای دومین طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی (طرح عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) شامل کوییک GX (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲)، کوییک اتوماتیک، کوییک GX R (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲)، ساینا S، ساینا S اتوماتیک، ساینا GX (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲)، ساینا GX اتوماتیک (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲)، ساینا GX دوگانه‌سوز (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲)، شاهین، شاهین اتوماتیک (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲) و اطلس (زمان تحویل، نیمه دوم ۱۴۰۲) است.

۶ خودروی Arrizo 6 PRO ، Tiggo 8 PRO Premium ، X55 Pro IE ، X22 pro IE Turbo ، X22 pro MT و Arrizo ۵ turbo IE LF توسط گروه مدیران خودرو، سه خودروی JAC S3 ، JAC J4۴ و KMC J7 از سوی کرمان‌موتور و سه خودروی FMC-SX5 ، FMC-T5 و SUBA M4 توسط فردا موتورز در این طرح عرضه شده است.

خودرو اطلس سورپرایز سایپا در طرح پیش فروش/ خودرویی جذاب‌تر از کوییک که قیمت آنچنانی ندارد/ مشخصات و قیمت خودرو اطلس | ایران آرت

چرا قیمت ۴ خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام نشد؟

امروز در حالی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب ۵ اولویت خودرویی فعال شده که هنوز قیمت ۴ خودرو نهایی نشده و همچنان در سازمان حمایت در دست بررسی قرار دارد.

از صبح امروز سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس https://esalecar.ir/ برای انتخاب ۵ اولویت خودرویی برای متقاضیانی که از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وکالتی و مسدود کرده باشند، فعال شده است.

در این بین از ۲۳ خودروی عرضه شده، قیمت نهایی ۴ محصول سایپا شامل ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک، کوئیک مدل GX و اطلس هنوز مشخص نشده و حتی زمان تحویل نیز شفاف نیست و عبارت «تحویل از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به بعد» نوشته شده است.

این در حالیست که متقاضیان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید خودرو در حساب بانکی خود مسدود کرده‌اند با این حال نمی‌دانند خودروی مدنظر را با چه قیمتی قرار است تحویل بگیرند؛ در واقع مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

‌نکته مهم اینکه در حالی این محصولات در سامانه یکپارچه در معرض فروش گذاشته شده‌اند که طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و مصوبه شورای رقابت باید قیمت محصول قبل از اجرای طرح‌های فروش از سوی خودروساز اعلام شود و قانوناً نباید خودرویی را فروخت که قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده باشد.

سازمان حمایت در حال بررسی قیمت ۴ خودرو

در این راستا پی گیری ها از شورای رقابت حکایت از آن دارد که با توجه به اینکه این ۴ خودرو، خودروهای جدید محسوب می‌شوند و صورت‌های مالی حسابرسی شده ندارند در چرخه بررسی قیمت در سازمان حمایت هستند.

در حال حاضر سازمان حمایت در حال بررسی قیمت این خودروها است و بعد از اعلام به کارگروه خودروی شورای رقابت، قیمت‌ها از سوی شورا ابلاغ و در نهایت اعلام می‌شود.

قیمت (مصوب شورای رقابت) خودروهای عرضه‌شده در دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو در کارخانه به‌شرح زیر است.

چرا ۴ خودروی سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو، قیمت ندارند؟

علت غیبت ایران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو

اگرچه ایران خودرو در مرحله اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت داشت اما این شرکت خودروسازی در مرحله دوم این طرح شرکت نکرده است.

مدیران این شرکت، سه عامل را دلیل غیبت ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو عنوان کرده و گفته‌اند: استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری، اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را دلیل اصلی عدم حضور خود اعلام کرده‌اند.

در پی ایجاد شرایط تغییر زمان تحویل خودروهای فروش‌رفته سال آتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، بخش قابل‌توجهی از متقاضیان، از مشتریان ایران‌خودرو بوده و به انتخاب مجدد محصولات ایران‌خودرو شامل رانا، تارا و آریسان برای تحویل در سال جاری اقدام کرده‌اند.

ایران خودرو حتی از عرضه هایما در این مرحله هم انصراف داد و علی رغم وعده‌هایی که داده بود خودروی هایما را هم در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه خودرو عرضه نکرد. این شرکت در توضیح این مساله هم گفته است: با توجه به اینکه شیوه فروش در سامانه یکپارچه به صورت اولویت‌بندی و بدون قرعه‌کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می‌ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می‌شد.

البته قرار بوده که ایران خودرو تنها با طرح مادران در مرحله دوم فروش خودرو حضور داشته باشد. در این طرح آن دسته از مادرانی که دارای فرزند دوم و بیشتر هستند و پیامک ثبت نام از ایران خودرو گرفته‌اند می‌توانند از این خودروساز خودرو بگیرند.

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲

خرید کدام خودرو از سامانه یکپارچه خودرو سود بیشتری دارد؟

دومین طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه از ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد. در این طرح ۲۱ خودرو برای فروش عرضه شده‌اند که هنوز چهار خودرو قیمت نهایی ندارند. گرچه خودروسازان اعلام کرده‌اند که قصد دارند به قیمت روز با مشتریان خود تسویه حساب کنند؛ اما با محاسبه قیمت روز این محصولات می‌توان دریافت که از لحاظ سرمایه‌گذاری ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح بین ۱۱۵ میلیون تا ۶۷۱ میلیون سود کسب خواهند کرد.

گرچه فونیکس تیگو 8 پرو پرمیوم با ثبت اختلاف قیمت 671 میلیون تومانی بین بازار و کارخانه، از لحاظ ارزش ریالی سودده‌ترین محصول عرضه‌شده در این طرح است، اما با محاسبات درصدی، این ساینا S است که با اختلاف 53 واحد درصدی، بیشترین سود را نصیب مشتریان می‌کند.

همان‌طور که در جدول زیر هم مشخص است، هنوز سه محصول از خودروهای عرضه‌شده سایپا، یعنی کوییک GX، ساینا GX و  شاهین اتومات قیمت قطعی در کارخانه ندارند؛ علاوه بر این سه مدل، ساینا S اتومات نیز هنوز در بازار کشف قیمت نشده است. از این رو خودروهای مورد اشاره در محاسبات این گزارش جای نمی‌گیرند.

در این بین اختلاف قیمت کارخانه تا بازار کوییک پلاس اتومات 128 میلیون، کوییک R مدل GX حدود 116 میلیون و شاهین، 183 میلیون تومان است.

1

سایپا اطلس که نمونه فیس‌لیفت کوییک شناخته می‌شود، هنوز نه در کارخانه عرضه‌ای داشته و نه به بازار خودرو رسیده که کشف قیمت شود. در این بین ساینا S با ثبت اختلاف قیمت 129 میلیون تومانی، پس از شاهین، دومین خودروی سایپا با بیشترین اختلاف کارخانه و بازار شناخته می‌شود. این محصول با ثبت اختلاف 53.4 درصدی بین تمام خودروهای عرضه‌شده در دومین طرح فروش سامانه یکپارچه بیشترین اختلاف درصدی را به خود اختصاص داده است.

مدیران خودرو یکی از مونتاژکاران اصلی است در دومین طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو حضوری فعال دارد. این خودروساز در این نوبت شش محصول خود را عرضه کرده است. در این بین تیگو ۸ پرو پرمیوم، با ثبت اختلاف ۶۷۱ میلیون تومانی بیشترین سود ریالی را نصیب ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح می‌کند.

در بین دیگر محصولات، آریزو 6 پرو  312 میلیون، X55 پرو 243 میلیون، X22 پرو اتوماتیک 234 میلیون و X22 پرو دنده‌ای 285 میلیون تومان اختلاف قیمت را از کارخانه تا بازار ثبت کرده‌اند.

2

آریزو ۵ توربو، سدان سایز متوسط مدیران خودرو نیز در بازار تا یک میلیارد و ۳۱۲ میلیارد تومان پیش رفته است، فعلاً در کارخانه یک میلیارد و ۵۵ میلیون عرضه می‌شود تا سود ۲۵۷ میلیون تومانی در انتظار خریداران آن باشد.

سامانه یکپارچه خودرو سامانه یکپارچه تخصیص خودرو سامانه خودرو تخصیص خودرو یکپارچه خودرو پیش فروش خودرو سامانه تخصیص خودرو سایپا سامانه تخصیص خودرو اطلس قیمت اطلس سامانه یکپارچه خودرو قیمت خودرو
نظرات خوانندگان
  • مجید
    پاسخ

    خودروهایی که قیمت ندادن قطعا مردم نباید ثبت نام کنند چون بعدا قیمت بالایی میزنند و کلاه گشادی سرشون میرود

  • Salman
    پاسخ

    خجالت نمی‌کشید مردم مسخره کردید تیتر خبرتون با چرتوپرتای تکراری یکی نیست خااااک برسرتون

  • ایرج
    پاسخ

    ظرفیت ایران خودرو تکمیل شد حالا سایپا هم تکمیل بشه درست ماشین افت داره ولی بعد ی مدت دوباره قیمت واویلا میره بالا چون ظرفیت تکمیل شده و دلال ها خریدن نمی فروشن کمبود میاد قیمت وند برابر میره بالا ....ضمنن خودشون هم انبارهاشون پر کردن برا روز موعود ...کلا مردم مسخره کردن در یک کلام

  • علی
    پاسخ

    چرا شیطنت میکنید و قیمت مونتاژکاران را بجای قیمت شورای رقابت میخواهید قالب کنید

  • هادی
    پاسخ

    به نظر تون طرف مغز خرخورده که ماشینی که توبازار ۱۵۰تومن پولشه خبیاره مفتی بده به فرسوده که فقط ۷تومن میدن حالا این به کنار
    هم ماشینشو بده ۷تومن هم که ۱۰۰تومنم پول بریزه به حساب
    من خودم ماشینو تو بازار ۱۵۰تومن میفروشم و۱۰۰تومن میریزم به حساب که اون ۱۰۰تومنم برا خودم میمونه
    درضمن این مدلی که شما میگین همون خودروی فرسوده میمونه تو بازار لطفا طرح خودروی فرسوده را جمع کنین ملتو خر فرض نکنین ملت هر قرص نون رو ۳هزار تومن پول میده میخوره پس عقلشم کارمیکنه
    باتشکر

  • رسول
    پاسخ

    سلام پس چرا سایت باز نیست ونمیشه ثبت نام کنیم

  • شیر
    پاسخ

    آفرین صد آفرین بر مردم همیشه خریدار گرانی کاش یه ذره فکر میکردین چی ثبت نام میکنین

    • ناشناس

      <b>سلام خدا لعنتتون کنه من ماشین زیره پامو فروختم برا کوئیک Gx الان چرا قیمت نمیزنی الان که ارزون شده آتیش گرفتین که ماشین اومده پایین اگه گرون میشد دوروز زوتر از وقت خودش وارد سایت میکردن الان تکلیف چیه فردا وقتش تموم میشه ماه چه گناهی کردیم تکلیف چیه خودکار به دستتتتت</b>

  • ه
    پاسخ

    پیامک واریز وجه طرح مادران برا کسی اومده سایپا

  • علی قربانلو
    پاسخ

    آب از چشمه گله

  • کشتکار
    پاسخ

    سایت اختلال داره

  • ابوالفض
    پاسخ

    به نظر من این افرادی که خبر ها رو میزنند داخل سایت ها با خودرو ساز ها هم پیاله هستند و دلشون میخواد همون قیمت مدنظر خودرو ساز رو تو ذهن خریدار ها جا بندازند.
    خاک بر سرتون که یکجا در همین خبر قیمت بگو 8 پرومکس رو زدید اونم 2630000000 بعد پایین اومدید قیمتدیگو 8 پریمیوم رو زدید اونم قیمت کارخانه نه قیمت اعلامی وزارت صمت رو

  • فرهاد
    پاسخ

    لعنت بر کاسبان تحریم

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام فاطمه هستم ازشیرازسایت بازنیست همه هجوم آوردن فکرکردن قحطی شده چجورثبت نام کنیم اگرمهلتش تمام شدوسایت بازنشدکسی پاسخگوهست یاخیر

    • جفر

      فاطمه خانم از شیراز خب شما صبر داشته باش وهجوم نیار شما که میدونی قحطی نیست عجلت چیه؟

    • ناشناس

      من آخر شب ساعت تقریبا دو،براحتی ثبت نام و پنج اولویت رو انتخاب کردم.تو طول روز اگه بخوای با گوشی ثبت نام کنی نمیشه فقط مراجعه به کافی نت.ولی با گوشی،از ساعت یک شب به بعد در عرض چند دقیقه ثبت نام و انتخاب اولویت انجام میشه

  • سهیل
    پاسخ

    خدا لعنتش کنه سایپا رو فقط سایپا هست ک قیمت قطعی رو نمیزنه و پارسال اشتباه کردیم برای ثبت نام ساینا دوگانه سوز

    • ناشناس

      دوستان لطفا یکی بگه اختلاف قیمت ساینا s و ساینا دوگانه چقدر هست، یکی از دوستان نوشته اشتباه کرده پارسال بدون اطلاع از قیمت ساینا دو گانه ثبت نام کرده

    • m

      فقط با کامپیوتر اون نصف شب میشه ثبت نام کرد
      باگوشی نمیشه

  • شاید این خبرها مثِ بعضی خبرها را گوگل الکی مینویسه وقیمت خودسرانه است ،باید خودروسازان وشرکت های فروشنده یک سایت طراحی کنند .کسی دسترسی نداشته باشه وحقیقی باشه وگر نه خیلی از خبرهای گوگل همش دروغه .

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام
    حساب وکالتی شده ولی امکان ثبت نام وجود نداره کسی میدونستید چکار کرد

  • سعید البوکرد
    پاسخ

    بهترین گزینه واردات همین چینی هاست
    نصف قیمت شورای رقابت تموم میشه و جواب دهن کجی مونتاژی ها را میشه داد.
    همانطور که توی یک جلسه شورا تونست خودرو های داخلی را ۵۰تا ۱۰۰میلیون گران کند و مردم فقط اطاعت کردند
    همانطور هم مونتاژ کار های چینی باید تمکین کنند.

    • ابوالفضل

      باسلام به نظر من این طرحها خیلی خوبه وکم درامدها نیز میتونن صاحب ماشین صفر بشن من کارگر کارخانه هستم
      اما به هر کافی نتی میرم میگن سایت بسته وهنوز باز نشده ویا جواب نمیده چرا در موعد مقرر سایت باز نیست
      اگر کسی تونسته نام نویسی کنه بگه لطفا

    • ابوالفض

      چرا سایت ثبت نام باز نمیشه مسوولش کیه جواب بده لطفا

  • ناشناس
    پاسخ

    چی بشه مثلا؟ تیتر اعلام قیمت زدی بعد شروع کردی چرت و پرتهای تکراری که با تیتر همخوانی نداره

  • سجاد نجفی
    پاسخ

    سایت اصلا باز نمیشه پیگیری هم نمیشه از طرف هیج ارگانی

  • Mohamad
    پاسخ

    تا زمانی که خر باشه خرسوارم هست

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام من حساب خودم وکالتی کردم و مبلغ هم مسدود شده،اما سیستم قبول نمیکنه ثبت نام انجام بدم،البته حساب دو ۱۵ دهم اردیبهشت وکالتی کردم،زودتر از موعد که گفتن،ممنون میشم راهنمایی کنید

  • محمد
    پاسخ

    چرا یه نفر نیست قیمت کارخونه را مشخص کنه ، تو همین دو صفحه این خبر ۲ مدل قیمت نوشته برا هر خودرو ، مثلا x22 پرو اتومات یه جا گفته ۶۴۴ ، آخرشم گفته ۸۷۰

  • حسین
    پاسخ

    تاجایی ک من میدونم شنیده شده کسی ثبت‌نام نمیکنه خودمم ثبت نام نکردم ارزش نداره پول ۳یا۴ماه بخوابه آنچنان سودی نداره فقط کلاه گذاشتن سرمون حساب وکالتی بازکردیم به امید ماشینهای ایران‌خودرو

  • سعید
    پاسخ

    وارد سامانه میشم واسه ثبت نام قسمت استان و شهر باز نمیشه که انتخاب کنم مینویسه (نو اپشن)

  • ناشناس
    پاسخ

    اصلا همش دروغه قیمتهاشون پایین نیامده امروز نمایندگی انتخاب کردم گفت اصلا قیمتها را پایین نیاوردن کارخانه ها تو سایت ها دروغ میزنم خودرو سازها قبول نمیکنن میگن ما با دلار آزاد کار میکنیم

  • روح الاه
    پاسخ

    سلام من نوزدهم حسابمو وکالتی کردم ولی الان سیستم راه نمیده ثبت نام کنم لطفا راهنمای کنید بعدازاون چند بار مراجعه کردم هم به بانک هم به کافی نت گفتن حسابت وکالتیه مشگل نداره والی الان راه نمیده این داستانها چیه سرملت درمیارید

  • رمضان
    پاسخ

    چرا یه نفر نیست قیمت کارخونه را مشخص کنه ، تو همین دو صفحه این خبر ۲ مدل قیمت نوشته برا هر خودرو ، مثلا x22 پرو اتومات یه جا گفته ۶۴۴ ، آخرشم گفته ۸۷۰

  • حالا که سایت ثبت نام بازشده به کدوم ساز قیمت برقصیم قیمت مونتاژکار یا قیمت شورا رقابت

  • ناشناس
    پاسخ

    خودرو کارکرده استاندارد خارجی هم ارزانتر است هم کیفیت دارد هم مصرف سوخت کمتری دارد اگر دلتان به حال ملت و کشور می سوزد اجازه دهید وارد شود..

  • Noodierf
    پاسخ

    خدای وکیلی من ازیه روستام حساب وکالتیم بازکردم فعلا هیچی نزدم ماشین .وجدانن یه بارهیشکی ثبت نام یاماشین انتخاب نکنیم .ببینیم چی میشه آخه چراخودمون خودمونوذلیل کردیم

  • ناشناس
    پاسخ

    همچنان ادامه دارد

  • حمیدرضا
    پاسخ

    واقعا چرا آخه باهر قیمتی میریم ثبت نام چرا آخه مارو دارن مسخره میکنن بازم صف می کشیم تیگو 8رو سازما حمایت میزنه 1,500یه جا 2.200اینجاهم 2.600چرا زیر بار این خفت میریم از خودمون سوال کنیم وقتی توبازار حاشیه خلیج فارس همین ماشینها با کیفیت بهتر پایینتر ازقیمت حتی سازمان حمایت میفته ما باید دوبرابر بخریم چرا

  • بازنشسته
    پاسخ

    چرا مردم رو میرقصونید مسخره بازی در اوردید اصلا معلوم نیست کی کدخدای روستاس هرکسی یه قیمت اعلام می‌کنه واقعا متاسفم براتون

  • زرشک
    پاسخ

    قیمت بازار،،خیلی پایین آمده هیچکس نمیخره،،بورس دوباره

  • Naser
    پاسخ

    باسلام
    دوستان من حساب وکالتی باز کردم بااین اوضاع ماشین های فروش طرح دوم منصرف شدم .میشه انصراف بدم.لطفا یکی راهنمایی کنه.
    ممنون

  • احمد
    پاسخ

    واقعا نمی صرفه اولا نمیتونی بفروشی چون سند در رهن هست دوما ۳۰ در صد سود را باید مالیات بدی

    • اعتماد

      درود بر همگی
      اون دوستی که از خرید منصرف شده بود وپرسیده بودن چطور انصراف بدم....
      اول باید تو سامانه یکپارچه ثبت نام انجام بدین بعد از ورود به سامانه همون اول صفحه منوحساب کاربری رو بزنید تا باز بشه و گزینه انصراف از طرح رو انتخواب کنید.

  • رضا
    پاسخ

    من حساب مو وکالتی کردم ولی پشیمون شدم ثبت نام کنم می‌خوام پول مو بردار کسی نمیدونه کی حساب ها باز میشه

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام لطفا قیمت کارخانه ایکس۲۲پرو دنده ای هر کی میدونه بگه؟

  • yas
    پاسخ

    سلام . من وارد سامانه یکپارچه خودرو های داخلی شدم اما پیامی ک روی موبایلم اومده زده سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی
    کسی میدونه چرا اینجوری شده ؟؟ مشکلی پیش نمیاد بعد ؟؟

  • علیرضا
    پاسخ

    مرحله اول چون قیمت صمت قبول نداشتن در تاریخ بیستم انصراف داد الآن نمیشه خودرو انتخاب کرد پیام میده انصراف داده‌اید امکان ثبت نیست

  • حسین حسنی
    پاسخ

    سلام بااین قیمت بازهم کارخونه 50%سود می کند

  • الان دوروز است که چه تلاش

  • دوروز است که تلاش می‌کنیم جهت انتخاب خودرو سایت باز نمیشه آخه این چه وضعیه کمی فکر مردم باشید مردم که علاف شما نیستند باید جواب گو باشید

  • کیامهر
    پاسخ

    باسلام ،من هم مثل بعضی ازدوستان نوزدهم حساب وکالتی مو انجام دادم ،صدمیلیونم و مسدود کردن،نمی تونستم وارد سامانه یکپارچه شوم ،به پشتیبانی بانک زنگ زدم ،گفتن شما یک روز زودتر حساب وکالتی انجام دادی ،وزارت صمت قبول نکرده،حالا نه پول مو آزاد میکنن نه میتونم ثبت نام کنم ،به پشتیبانی صمت هم زنگ میزنم کسی جواب نمی ده،،،موندم چکار باید کرد

  • مسعود
    پاسخ

    سلام من پیام واریز وجه از سایپا آمد بهم ۳روز طول کشید پول جور کردم طلا داشتم فروختم آنها حالا روز ۴ رفتم کافی‌نت میگه محلت واریز وجه تمام شده حالا باید چه کار کنم من

  • مصطفی
    پاسخ

    حساب وکالتی انجام دادیم پول و مسدود کردن ،نمی تونم وارد سامانه یکپارچه شوم ،به پشتیبانی بانک زنگ زدم ،میگه شما سه ساعت زودتر حساب وکالتی انجام دادی وزارت صمت قبول نمیکنه ،ولی نمی دانم چرا پول و آزاد نمیکنن ،اگه نمی زارن ثبت نام و انجام بدیم

  • هاکان
    پاسخ

    نوزدهم حساب وکالتی انجام دادم ساعت ده شب یعنی سه ساعت زودتر ،حالا وزارت صمت قبول نمیکنه ،نمی تونم وارد سامانه شوم ،ولی نمدونم چرا پولمو آزاد نمیکنن ،اگر قبول نمی کنن

    • ناشناس

      سلام من ۲۲اردیبهشت حسابمون وکالتی کردم ۲۷اردیبهشت صدتومن واریز کردم صدتومن از حسابمم مسدود کردن الان میرم ثبت نام کنم بالای صفحه می نویسه اگه در تاریخ تعین شده حساب وکالتی کردین در تاریخ ۳خرداد برا ثبت نام مراجعه کنید
      خوب حساب وکالتی کردم پولم واریز کردم و مسدود هم شده الانم ۵خرداد هست این یعنی چی؟
      لطفا هرکسی اطلاع داره جواب منو بده

  • ناشناس
    پاسخ

    پول بعد از اعلام نوبت دهی آزاد میشه

  • ناشناس
    پاسخ

    بعد از اعلام نتایج قرعه کشی

  • داریوش
    پاسخ

    سلام خداوکیلی مردم خرحساب کردید پول مردم خوابوندی توحساب خودتان دارید سوددولدمردم میخورید حالاکه موقعه ثبت نام شده هرقسمتی ایرادمیگیری یاادرس یاتلفت یاپلاک خانه اخه خداراخوش میاد داری مردم اذیت میکنید اهای مسولین سایپاوایران خودروفکران دنیاباشید همش تواین دنیانیستد تابخواهید بامردم اینجوری رفتارکنید یکم به خودبیایید

    • رادمهر

      این طرح و گذاشتن که خودرو از کالای سرمایه ای بودن خارج بشه و دلالی خودرو جمع بشه بعد اکثر دوستان اومدن میگن این طرح هیچ سودی نداره و سی درصد مالیات فروش باید بدی یا ماشین سند رهنی ده درصد قیمت بازاری ازش کم میشه. آقا ماشین دیگه سودی نداره هر کی ماشین لازمه میخواد استفاده کنه بیاد بخره دلیل این که یک سال سند رهن گذاشتن و اجازه فروش نیست اینه که نهایتا تا یه سال آینده عرضه و تقاضا تقریبا هماهنگ میشه و ماشین تو بازار اشباع میشه و قیمت تک نرخی میشه دیگه اون موقع اصلا طرف اجازه فروش بدون مالیات هم داشته باشه دیگه سودی نداره براش ضمنا صد تومن تو حساب خودت میمونه و سودش هم بعد یه ماه اگه دست نزنی روش میاد بعد از قرعه کشی صد تومن هم آزاد میشه اینو گفتم واسه کسایی که میگن صد تومن میره تو حساب خودرو ساز و سودشو میگیرن تا بعد معلوم بشه کی ماشین و بدن

  • ناشناس
    پاسخ

    ثبت نام نمیکنیم بچه درد میخوره قیمت کارخانه و بازار یکی هست

  • علی
    پاسخ

    سایت کی درست میشه
    رفع مسدودی حسابمون بشه ماشیننخواستیم

  • همیشه در صحنه
    پاسخ

    چرا قیمت خودرو در بازار و کارخانه رو مقایسه میکنن و سودش هم اعلام میکنن که چقدره.!
    ولی لگن هایی که به مردم میفروشن سود کارخانه رو اعلام نمیکنن؟ ؟

  • رامین محمد ی
    پاسخ

    این خودرو هاهیچ سودی ندارند با توجه به خواب پولی که خودرو سازان داخلی حداقل ۳ماه به خودشان وقت دادن و سند در رهن شرکت خودروساز می باشد کسی با این قیمت ها که شما اعلام کردید خریدار ندارد سند در بازار سند در رهن باشد ده درصد قیمت خودرو سند گیر کسر می شود یعنی شاهین سند گیر ۵۵۰ میلیون تومان بیشتر خریدار ندارد سند گیر ولی سند آزاد قیمت بیشتری دارد در بازار برای فروش همه خودرو سند گیر ده درصد از کل قیمت خودرو کم کنید.یعنی خودرو ها Tفردا نزدیک به ۲۰۰میلیون کسر می شود اگر افزایش قیمت بخوردن دیگه برای مشتریان فاجعه بار هستن خواب پول ۶ یا ۷ ماه باشد مثل سورن پلاس مانیتور دار ایران باشد دیگه فاتحه خرید خودرو از سامانه یکپارچه را باید خواند

  • ناشناس
    پاسخ

    عجله نکنین قیمت خودروهای سایپا پایین میاید بعدا پشیمان می شوی

  • مسخرش درآوردین

  • معلم
    پاسخ

    واقعا متاسفم دوروزه میرم کافی نت میگن سایت بسته اس

  • ابوالفضل
    پاسخ

    زمان ثبت نام کمه تا بخوایم طلابفروشیم وپولهامونو جمع کنیم تموم میشه ..لااقل یکماه بازبزازین تا هرکی خواست پول جورکنه برسه نه اینکه بندگان خدا پولهاشونو جورکنن بگن ثبت نام تمومه.. لطفاً ده بیست روزدیگه تمدیدکنید..ممنونم

  • منصوربابائی
    پاسخ

    کسی میدونه هایما اس ۵کی پیش پرداخت میگیرن و چقده مبلغ اولیه پیش پرداخت؟

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام من دوست دارم اطلس ثبت نام کنم ولی قیمتش نمیدونم چنده میترسم ثبت نام کنم بعدقیمت دربیادقیمت شاهين اگرکسی اطلاع قیمت داره خواهشا راهنمایی کنید

  • صلوات
    پاسخ

    باسلام کسی قیمت ماشین اطلس میدونه حدودچقدر

  • غلامرضا
    پاسخ

    دزد تر از ایران خودرو و سایپا نداریم...اندکی تامل

  • الهام
    پاسخ

    من تونستم ثبت نام کنم سایت ساعت دوظهربازمیشه من روز اول تونستم باگوشی البته

  • ناشناس
    پاسخ

    من تونستم ثبت نام کنم ساعت دوظهرسایت بازمیشه

  • سحر
    پاسخ

    واقعا سایپا خودشو مسخره کرده قیمت‌های که اینقدر بالا بردید نتونستیم مرحله اول تحویل بگیرم تا با یک وام بدبختی دوباره پول جور کردیم حالا سایت واسه کسی انصراف داده قبول نمی کنه خودتون گفتید انصراف بدید تا مرحله بعدی بشه شرکت کنیم حالا دوباره ما پول جور کردیم سایت قبول نمیکنه اگه شما که قبول نمی کنید پس چرا ۱۰۰ میلیون مون بولکه کردید فقط حساب خودتون کار کنه

  • ایوب
    پاسخ

    خدا لعنت کنه هر چی ظالم رو کره ی زمینه

  • امیر
    پاسخ

    <b>چرا مردمو به مسخره گرفتید چرا اینقدر ظلم میکنید،یکی از دشمنای واقعی ما شما هستید،حق اعتراض نداریم می ترسیم، بگو چه گلی به سر بگیریم</b>

  • علی
    پاسخ

    وای به این مردم فرم زده

  • نبی اله
    پاسخ

    قیمت همان قیمت شورا است این عمل که از رسانه کمک می گیرند از نظر قانون مجازات اسلامی مصداق کلاهبرداری است لازم است شما مبلغ شورای رقابت را به عنوان قیمت گذار قانونی واریز کن

  • ناسناس
    پاسخ

    آسوده آن کس که خر ندارد
    از کاه و جو اش خبر ندارد

  • اسمعیلی
    پاسخ

    در طرح اول طبق دستور صمت باید انصراف میدادیم تا در مرحله دوم شرکت کنیم حالا پیام میده شما انصراف داده اید و نمیتوانید ثبت سفارش کنید - واقعا کجا و به کدام مسول باید اطلاع رسانی کرد - لطفا شما بعنوان یک سایت معتبر نطرات را به مسول مربوطه منعکس کنید ممنون - عجب بساطی درست کردن برای مردم

    • سمانه

      من دور اول انصراف دادم الان که میخوام ثبت نام کنم میزنه شما انصراف داده اید و امکان ثبت سفارش نیست ....کسی هست که بتونه راهنمایی کنه

  • منیره
    پاسخ

    اخه این مسخره بازیا چیه خداییش

  • مرتضی
    پاسخ

    از ماست که بر ماست تا مردمی چون شما بی صبرانه دنبال ثبت نام خودروهای آشغال باشن بایدم هر بلایی خودروساز و مونتاژکارو هر کوفتو زهرماردیگه سرمون بیارن. تا وقتی مردم ما سواری میدن خب چرا سواری نگیرن از مردم مافیای خودرو و دیگران.خوبه برین ثبت نام کنید عقب نیفتین

  • Ali
    پاسخ

    سلام. قیمت،های گزاشته، قیمت، شورای رقابت هس قبول نگردن
    قیمت شرکت مورد قبول هس بعد قیمت بازار خیلی ارزون شده اختلافشون. با بازار خیلی کم شده، حتی شاید با. قیمت بازا. یکی بشه

  • حمید
    پاسخ

    دوستان چرا موقع ۱۰۰ میلیون رو بلوکه کردن سایت مشکل نداشت الان که وقت ثبت نامه سایت مشکل داره

  • حمید
    پاسخ

    اقا اخرش بکنیم نکنیم

  • جلیل
    پاسخ

    تو رو ب شرفتون هرکه می‌دونه جواب منو بده .آخری قیمت مونتاژی ها شد چقدر ؟لیست نهایی قیمت ها کدامه

  • ناشناس
    پاسخ

    یکی نوشته ثبت نام چه جورکنم یکی نوشته ماشینم فروختم ثبت نام کنم یکی سایت اختلال داره آخه تاکی میخوای پول بابت ای ماشینابدیدچرایه بارم که شده نخریدتابرگرده به قبل که مستقیم ثبت نام میکردیدوماشین میگرفتیددره ایران خودرووسایپابسه دیگه تاشماهاهستیدایناهم همینکارامیکنن

  • رضا
    پاسخ

    بابا این چه وضعیه !!!؟؟؟ والا دیگه ثبت نام خودرو سودی توش نیست ، ای مردم سرتون داره کلاه گشادی میره چون قیمت خودروها روزبه روز داره میاد پایین ترو تا زمان تحویل هیچ سودی نمیبرید !!! از ما گفتن بود اسکرین شات بگیرید یادگاری .... التماس تفکر

  • آزاده
    پاسخ

    واقعاً جای تأسف داره این چه آزار و اذیتی هست که راه انداختیم نمی‌تونید خودرو بدین بیخود میکنید فراخوان می‌دین و پول مردم بلوکه میکنید
    خدا از باعثان و بانیان این اقدامات نگذره.

  • کامران
    پاسخ

    خاک بر سرتون، عرضه اعلام نهایی قیمت رو ندارین. مردم رو گرفتار چرت و پرت های خودتون کردین.

  • ناشناس
    پاسخ

    خدا رو شکر که انگلیسی یاد نگرفتم.باید برم کلاس آموزش زبان چینی

  • امیر
    پاسخ

    کسانی که پیامم رامیخوانندخودتان قضاوت کنیدمرحله قبلی که خیلی راحت عدم احراز برامون زدنددرصورتیکه شرایطشوداشتم وگفتندبرای ثبت نام مرحله بعدانصراف بدید بنده نوزدهم انصراف دادم پولم مسدودشدوکالتی کردم الان میخوام خودروثبت کنم میگه شماانصراف ازطرح زدیدثبت سفارش امکان نداردواقعااین کلاهبرداری نیست خودتان قضاوت کنید.

  • امید
    پاسخ

    با سلام خدمت دوستان در خصوص ثبت نام بگم که براحتی با گوشی ثبت نام انجام میشه کافی نت مراجعه کردیم قطع بود بعداظهر با گوشی انجام دادم
    امید از همدان

  • گراوند
    پاسخ

    خداوکیلی‌بابدبختی‌صدمیلیون‌جمع‌کردیم‌سایت‌خرابه‌این‌چه‌وضشه

  • بهنام
    پاسخ

    از ساعت اعلام باز شدن سایت یکسره دارم تلاش میکنم بردم داخل سایت ولی نمیشه این یعنی ملت گذاشتن سرکار میگن شلوغه این چه حرفی...

  • رصا
    پاسخ

    سلام خدالعنت کند کسانی که مردم بدبخت راسرکارمی گذارند مگرمیشه پول مردم رابگیری وبعد بگویند نرخ روز این کارهاحقه بازی است

  • محمدی
    پاسخ

    اگه مصرف کننده هستید ثبت نام کنید . اگه هم نمیخاهید چند ماه پول بخوابه و بعد با قیمتی که مشخص نیست بهتون بدن همین الان تا قیمتها پایین هست از بازار تهیه کن بنداز زیر پات . از اواخر مرداد ماه تیر ماه دیگه نمیتونید با این قیمتها بخرید . الان بازار تو رکود هستش و قیمتها پایین ولی ایرانی جماعت همیشه تمع کار هستش وایساده باز بیاید پاین که یهو به خودش میاد میبینه اونی که میتونست بخره دیگه نمیتونه بخره . این رکود و قیمتهای پایین فقط به خاطر خبر درمانی هستش که دیگه وقت این خبر درمانی و این چیزها اخراشه از وسط تابستان دیگه فاجعه شروع میشه حواستون باشه از ما گفتن بود

  • ابوذر
    پاسخ

    سلام‌دوستان‌عجله‌نکنیدآخرشب‌بریدتوسایت‌راحت‌ثبت‌نام‌میکنید‌وقت‌دارین‌هنوزنگران‌نباشید انشالله همه‌ثبت‌نام‌میکنید‌

  • ناشناس
    پاسخ

    خدایا ما مردم ایران تا قیامت باید صف نشین باشیم؟

  • علی
    پاسخ

    فقط می تونم بگم دست ازاین کاراتون بزارید کنار این حق این مردم بد بخت نیست باتشکر

  • ناشناس
    پاسخ

    کلن بزرگواران ما دارن مادران ایران زمینو مسخره میکنن

  • سلام د وستان وقتی ماشین ها را قیمت مشخص نمی کنند چطور انتخاب کنی فردا هرچه که دوست دارند میگند مردم را مسخره کردند

  • محمد
    پاسخ

    لعنت خدا وملایک،بر باعث بانیش

  • حسین
    پاسخ

    دوستان مونتاژی ها ثبت نام نکنید که ضرر میکنید،بزودی قیمت کارخانه وبازار یکی میشه

  • DA
    پاسخ

    بابا نخرید به پیر به پیغمبر ماشینای اینا رو نخرید ن گرسنه میمونید ن تشنه داداش من ابجی من ی مدت این خودروسازا رو تحریم کنیم نخریم چیزی ازمون کم نمیشه وضعیت بهترم میشه نشه ام ما ضرر نمیکنیم چرا انقدر هول میکنید پیگیرید ماشین اشغالی سایپا ایرانخودرو رو با قیمت زیاد بخرید به اون خدای بالاسر از ماست ک برماست

  • محمد
    پاسخ

    سلام خدمت دوستان عزیز
    من طرح اول ثبت نام کردم پژو۲۰۷دستی سقف فلزفرمان برقی که تحویلش تابستان ۴۰۲
    مایلم عوض کنم با ام وی ام ۲۲دنده ای فرق نمیکنه این سال تحویلش باشه یاسال دیگه .هرکس مایله عوض کنیم شماره میزارم تماس بگیره۰۹۰۲۶۹۱۵۹۰۵

  • جلالی
    پاسخ

    سلام.من دور قبل از اولویت بندی پیش از تاریخ ۲۰ اردیبهشت انصراف دادم الان که می خواهم ثبت سفارش کنم، پیام میدهد" شما انصراف داده اید امکان ثبت سفارش ندارید؟" لطفا راهننایی کنید

  • جلالی
    پاسخ

    واقعا کسی پاسخگو نیست .
    اصلا کسی نیست آدم سوالی داشت ازش بپرسه .
    معلوم نیست کی به کیه..

  • جلالی
    پاسخ

    شورای رقابت نتونسته قیمت مونتاژی ها رو کم کنه .زنگ زدم نمایندگی میگن همون قیمت کارخونه است نه شورای رقابت .

  • کشت کار
    پاسخ

    اطلس ۴ مدل مدل دنده ای ساده حدود۲۸۰ دنده فول ۳۷۰ و اتومات ساده۳۷۰ اتومات فول ۴۲۰نزدیک قیمت شاهین اگه درست قیمت حساب کنن حدودا قیمتش اینه

  • ناشناس
    پاسخ

    چیزی که دیدم کسی راضی نبود یه چیز میتونم به تموم مردم عزیزم بگم که انم چوب خدا بی صدا

  • مھدی
    پاسخ

    واقعا با این قیمت ھا کارخونہ و شورای رقابت ادم نمی دونہ چیکار کنہ۔

  • ما ماشین نمیخوایم که سود کنیم میخوایم سوار بشیم.

  • خواجوی
    پاسخ

    سلام حق مردم ماست دوماه نخرند ماشین این دزدا رو پولدارتر نکنید مجبورید مگه مرغ گرون میشه گوشت گرون میشه بیشتر میخرید

  • سید جلال
    پاسخ

    به نام خدا ،قیمت خودروها بخصوص تولید داخل همه میدونن که علنا حتی در ثبت نام نسبت به قیمت گذاری جهانی اختلاف 100٪داره از اجبار مردم وارد بازی سیاست خودرو سازی شدن‌متاسفانه و این بازی فقط ضرر اقتصادی و تورمی به سمت مردم داره و بس

  • Rad
    پاسخ

    سلام.با لب تاپ براحتی ثبت نام کردم.با گوشی نمیشه .

  • محسن
    پاسخ

    اگر‌کسی‌یه‌ماشین‌ انتخاب‌کنه‌ براش‌مشکلی‌پیش‌نمیاد‌ یا‌ باید‌حتما ۵‌تا‌انتخاب‌کنی‌کسی‌ میدونه‌ ؟

  • ناشناس
    پاسخ

    لعنت بر ایران خودرو و سایپا و .........

  • امیر
    پاسخ

    بنظر من اصلا نباید خودروهای سایپا رو خرید من پارسال خریدم هنوز کوییک رو تحویل نداده باید اسفند تحویل میداد حالا مشخص نیست با چه قیمتی میخواد تحویل بده اونم با قیمت جدید

  • محمدعلی زارع
    پاسخ

    بخدا همش بازیه بی عدالت تراز دولت ایران ندیدیم 27 بار ثبت نام کردم آنموقع پارس بود88 ملیون خدالعنتدان کنه اگر ازهمان اول اولویت بود الآن همه ثبت نام اولیا ماشین گرفته بودن هم دوره اولی 4سال پیش که اسمشان درآمد ماشین گرفتن فروختن الآن هم دارن ثبت نام میکنن وبعضهادوباره هم برنده شدن ومن هنوز اندر خم ثبت نامم آیا این بی عدالتی نیست والله یک مشت آدمهای بیسواد وووبیعقل ایجوری برنامه ریزی میکنند

  • غیرت ایرانی
    پاسخ

    فقط تا جایی که میتونن دروغ به مردم گفتن حالا هم این بیاد یکپارچه رو در آوردن آخه این هزارپارچه رو هم رد کرده هر خودرو فروشی به فکر سود بیشتر از جیب مردم نه به نفع مردم

  • محمدرضا
    پاسخ

    لعنت خدا بر کسی که از این موقعیت سوء استفاده میکنه و این مردم نجیب رو دست میندازه ،
    متاسفانه مردم ایران رو از خودروهای روز دنیا محروم کردن و مجبوریم خودروهای بنجل ایرانی یا چینی رو با چندین برابر قیمت سوار شیم . انشاءالله هر کس خیانت میکنه به زمین گرم بخوره .
    تو کشورهایی مثل عراق ، افغانستان ، پاکستان و ... بهترین خودروهارو با کمترین قیمت سوار میشن ، ولی در ایران خودمون ......

  • ناشناس
    پاسخ

    این مقاله ها ،مال خود شرکته ،هم اطلاع رسانی می کنه ،هم نظرات مردم را میخوان بدونن که عکس العمل شون نسبت به اوضاعی که شرکت خودرو به وجود اورده ان چیه

  • مرد
    پاسخ

    گرانفروشهای لعنتی؟!

  • ناشناس
    پاسخ

    سلام حتما باید پنج اولویت انتخاب کنیم یا همان یکی کافی است من فقط یک اولویت انتخاب کردم
    اگه کسی میدونه ممنون میشم جواب بده

  • بینام
    پاسخ

    ما خودمان مقصریم همه با هم یکبار برای همیشه محکم بایستید و هیچکس ثبت نام نکند

    • ناشناس

      منم‌همین‌سوال‌رو‌ دارم‌ ؟کسی‌ نمی‌دونه‌

  • جعفر قلی
    پاسخ

    خاک توسر همه ما که صد میلیون تومان دادیم یک مشت مفت خور

  • ح. ص
    پاسخ

    <b>الان هم اگه کسی دقت کرده باشه این چند روز قیمتها داره افت میکنه برا همین قیمت اعلام کردند که قیمت را ثابت کنن.</b>

  • Ahmad
    پاسخ

    خدا بگم این هارو چیکار نکنه حتی داخل اخبار اعلام کردن قیمت یک خودرو مونتاژی چینی یک ملیارد و خورده ایه داخل یک کشور همسایه که کامل وارد میکنن بعد تو ایران با مونتاژی بودنش قیمتش حدود دومیلیاد و نیمه این همه اختلاف برای چیه پولش کجا میره اصلا خدا لعتشون کنه

  • فآزق
    پاسخ

    نفرین و لعنت خدا بر آنهایی که مردم را در فشار قرار دادند و خودشون در مرفه کامل بسر می‌برند تمام

  • بهزاد
    پاسخ

    اگه قیمت اعلام نکنن اطلس انصراف میدم

  • هلما
    پاسخ

    سلام کسی ازقیمت اطلس اطلاعی داره؟ سایت بستس دوازدهم که مهلتش تمومه ماکه قیمت نمیدونیم اصلاچطوری باید وجه واریزکنیم؟

  • ati
    پاسخ

    سلام چرا پیامک طرح یکپارچه برای شاهین اتومات نمیاد چرا قیمتاش نمیاد چرا این همه اذیت میکنن

  • ناشناس
    پاسخ

    دوماه مانده به تحویل اطلس هنوز قیمت اش مشخص نشده تورا خدا اینقدر ظلم نکنید.

  • ناشناس
    پاسخ

    این گرگ سالهاست که بااین گله آشناست

  • ع_زمانی
    پاسخ

    هر کی بخره احمق و خره

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین